З кожним роком все гострішим стає питання браконьєрського вилову риби в Україні. Зараз осетрові знаходяться на межі зникнення, що спонукало Українську Аквакультурну спільноту ініціювати просвітницьку кампанію «Зупиніть браконьєрство», щоб привернути увагу громадськості до цієї проблеми.
Раніше в Україні осетрові були представлені в 6 видах, 2 вже зникли, а 4 знаходяться під загрозою зникнення і занесені до Червоної книги. Причиною такої екологічної катастрофи є попит на осетрову ікру, який стимулює розвиток надзвичайно прибуткового бізнесу браконьєрства. Щороку в Україні споживається близько 10 тон чорної ікри осетрових, з яких лише 20% – легальний продукт з акваферм. Уся інша ікра отримана незаконним браконьєрським виловом.
Браконьєрство стало можливим завдяки великому попиту на чорну ікру та безконтрольному вилову риби. На ці ключові проблеми спрямована просвітницька кампанія «Зупиніть браконьєрство», яка була спрямована на еко-активістів, екологічно свідомих громадян і представників громадянського суспільства.
Для демонстрації летальних наслідків вживання браконьєрського вилову було використано образ м’ясорубки, який дуже влучно ілюструє варварський спосіб добування ікри та вбивства осетрових риб.
Осетри теж мають право на життя. Просвітницька кампанія «Зупиніть браконьєрство» закликає відмовитись від нелегальної, браконьєрської ікри та врятувати осетрів від вимирання.
Клієнт: Українська Аквакультурна Спільнота
AGAMA Communications в особі команди PROVID DDB.
Інформаційна довідка
AGAMA Communications — комунікаційна група у складі Atlantic Group, яка об’єднує різнопрофільні агенції у напрямах медійних, креативних, маркетингових та PR & GR сервісів. Експерти AGAMA створюють для корпоративних клієнтів найбільш ефективні комплексні рішення з унікальною крос-категорійною експертизою. В 2018 році AGAMA communications підтвердила свою репутацію, посівши низку призових місць на конкурсі WOW DONE AWARDS.