В Україні набирає обертів всесвітньо відомий еко-флешмоб, ідея якого полягає у тому, щоб власноруч прибрати найбільш засмічені території, зробити фото до та після прибирання, поширити світлини у соціальних мережах та закликати робити це інших. До флешмобу долучилися й пересічні мешканці, актори, журналісти, а також великі компанії.
Зокрема 25 квітня у Чистий четвер працівники компанії Robert Bosch Ukraine також взяли участь у trashtag challenge та прибрали Дніпровську набережну.
Зоною для прибирання обрали ділянку від проспекту Павла Тичини до Дарницького мосту. Перед початком флешмобу співробітник компанії та член громадської організації «Екодія» Владислав Боянівський провів інструктаж по правилам сортування сміття та дав рекомендації: «Ми поділили учасників на команди, які окремо збирали папір, пластик, скло, та інше. Для нас, як для соціально відповідальної компанії, дуже важливим було не лише зібрати сміття, а й одразу відсортувати для сприяння подальшої його переробки».
На набережній команди збирали сміття, яке пролежало там навіть більше року. Знахідки були різні: від десятків кілограмів склотари, одягу та листів до бампера автівки.
«Ми кожен день проходимо повз сміття та наші діти граються поруч. Саме тому ми вирішили цим прибиранням зробити наше місто та всю країну чистішою та власним прикладом показати, що зміни починаються з кожного з нас. », – розповідає генеральний директор Robert Bosch Ukraine Віталій Бульда.
Після завершення прибирання, все розфасоване сміття передали на сортувальну станцію. Щоб попередити подальше засмічення Дніпровської набережної та нагадати людям про важливість збереження природи у її первісному вигляді, було встановлено дерев’яні таблички із закликом не смітити.
Ідея trashtag challenge прийшла до України з США. Під час подорожі американця Стівена Рейнхольда з вікна його авто вилетів паперовий чек. Замість того, щоб проїхати далі, він зупинив машину та підняв його. Так зародилася ідея соціальної акції по збереженню екології. Наразі позначка trashtag вже має понад 80 тисяч публікацій в інтернеті.
Контакти для преси:
ТОВ «Роберт Бош Лтд.»
Іванна Черевко
Телефон: +38 044 490-2400
E-mail: [email protected]
Bosch в Україні
Група компаній Bosch працює на українському ринку з 1993 року та є найбільшим постачальником рішень для автомобільної промисловості і вторинного ринку запчастин, а також промислової та побутової техніки.
Продажі групи Bosch у 2017 фінансовому році становлять 74 млн євро. Чисельність персоналу компанії складає 370 осіб (за даними на 31.12.2017 р.). У Львівській області розташований завод з відновлення автомобільних стартерів. У Києві діє сервісний центр Bosch з обслуговування і ремонту електроінструментів. Для співробітників автосервісних майстерень відкрито учбовий центр Bosch. У 2012 та 2013 роках у Львові, Одесі і Харкові на базі технічних вузів створено учбові центри «Академії Bosch»
Bosch в світі
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У 2017 році приблизно 402 000 співробітників (дані на 31 грудня 2017 р.) забезпечили продаж на суму понад 78.1 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Bosch, в якості лідера серед IoT-компаній, пропонує інноваційні рішення для «розумного дому», «розумних міст», підключеної мобільності та підключеного виробництва. Компанія використовує свою експертизу в сенсорних технологіях, програмному забезпеченні, послугах та можливостях власного хмарного сервісу, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих та багатопрофільних рішень. Стратегічна мета групи компаній Bosch – впроваджувати інноваційні продукти та послуги в сфері IoT. Bosch вдосконалює якість життя по всьому світу завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей та надихаючими рішеннями, «винайденими для життя».До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже у всіх країнах світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 64 500 працівників майже у 125 містах по всьому світу.
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.com або https://www.facebook.com/BoschUA/