Актуальні тенденції та проблеми ринку PR обговорювали експерти 18 листопада 2019 р., під час прес-конференції, що відбулася у прес-центрі «УНІАН».
Незважаючи на складну ситуацію в економіці і політичні потрясіння, український ринок PR продовжує розвиватися. Ринок практично не зростав в період 2014-2017 р.р., але в останні 2 роки намітилася тенденція до зростання (за оцінками ВРК, в межах 10% в рік).
Згідно даних Всеукраїнської рекламної коаліції, за підсумками 2018 року український ринок PR оцінюється в обсязі 900 млн. грн. За оцінками Publicity Creating, на даний момент до 40% (360 млн. грн.) Загального обсягу ринку займають піар-послуги для комерційних підприємств. Що стосується ринку PR-послуг для В2В компаній, то за оцінками Publicity Creating, він займає не менше 15% від загального обсягу PR ринку для комерційних структур (тобто, більше 50 млн. грн).
Валерій Курейко, директор Publicity Creating, відзначив: «Ключовою перевагою самих Public Relations в комерційному секторі є те, що даний вид комунікацій активно сприяє отриманню маркетингового результату, більше того - при грамотному підході, може бути локомотивом і рушійною силою розвитку бізнесу».
У свою чергу Руслана Плис, Account Director Publicity Creating, зазначила: «Основною тенденцією на українському ринку PR є повернення компаній до стратегічного планування. Все більше клієнтів розуміють важливість репутації для розвитку бізнесу, особливо в сфері В2В, і віддають перевагу комплексним програмам PR-просування».
Фахівці відзначили, що компанії, котрі звертаються за піар-послугами, діляться на 2 основні групи. Перша - ті, хто зіштовхнувся з будь-яким інформаційною або репутаційною кризою, і прагне вирішити її за допомогою піар-технологій. Друга група — компанії, котрі мають намір «атакувати» - наприклад, розширити частку ринку (тобто, потіснити конкурентів), вийти на новий ринок, вивести нову торгову марку або нову послугу, вид продукції і т.д. Це досить амбітні компанії, що претендують на підвищення своїх позицій на ринку, дуже часто - на лідерство в своєму сегменті або на своєму ринку. За даними Publicity Creating, найбільш часто за комплексним піар-просуванням звертаються компанії сектора В2В, а також українські виробники (в тому числі, виробничі потужності яких розташовані в регіонах).
Фактори, які можуть прискорити розвиток PR ринку наступні: загальна активізація піар-діяльності компаній і підприємств, професійна розробка стратегій PR-просування на довгостроковий період (від 2-3 до 5 років),а такж зростання обсягів аутсорсингу піар-послуг.
Щодо термінів планування PR-просування на наступний рік, то експерти зазначили, що багато компаній починають вже в листопаді-грудні, також для цього використовують початок року (січень-лютий).
Повну відео-версію заходу можна переглянути за посиланням.
Publicity Creating успішно працює на українському ринку 21 рік, спеціалізація компанії - стратегічні комунікації й PR. Компанія входить в ТОП найвідоміших і найталановитіших PR-агентств України, багато років є інформаційним лідером галузі і лідером рейтингу активності в соціальних мережах. За час роботи на ринку, Publicity Creating було реалізовано 1500 проектів для 500 клієнтів, серед яких - великі українські та міжнародні компанії, представництва, які працюють на всіх основних ринках, як в секторі В2В, так і В2С. Більше інформації на сайті www.publicity.com.ua
Більше інформації та контакти - на сайті www.publicity.com.ua