В січні 2020 року Olkom Group запустив виробництво рослинно-вершкових спредів, дизайн пакування яких створила студія відомого українського дизайнера Юрка Гуцуляка. Основним завданням в ході розробки дизайну було досягнути певної інноваційності в межах доволі консервативного сегмента. Необхідно було привернути увагу, викликати довіру та відмежуватися від конкурентів: як звичайного спреду так і масла.
Особливість дизайну спредів Olkom — це композиція, яка дозволяє довільно перевертати пакування. При цьому зберігається впізнаваність, читабельність та естетичність. Таким чином, упаковка має виглядати привабливо та зрозуміло у будь-якому положенні, а ще це дозволить уникнути ризиків хаотичного розміщення на торговельних полицях.
«Дизайн поєднав так звану «молочність» та «рослинність», а ще передав сільську атмосферу смачної та натуральної їжі. Джерелом натхнення слугували традиційні народні промисли, зокрема «Петриківка». Проте ми дещо переосмислили та осучаснили добре відомі орнаменти, зробили їх крос-культурними, близькими не лише українцям», — розповідає Юрко Гуцуляк.
Головна задача, яка постала перед командою Olkom — це повністю змінити відношення до рослинних спредів в Україні. Високоякісний спред може цілком конкурувати з маслом завдяки зниженому вмісту холестерину та відсутності транс-ізомерів. На Заході рослинно-молочні суміші вже давно завоювали довіру ринку, в той час як українські споживачі все ще сприймають їх упереджено. Основні причини — відсутність об’єктивної інформації та насиченість ринку низькоякісними замінниками масла.
Варто відзначити, що дизайн упаковки рослинно-вершкових спредів Olkom, який створив Юрко Гуцуляк, увійшов в топ кращих графічних дизайнів на платформі Behance — найбільшому співтоваристві фотографів, дизайнерів та ілюстраторів. Також нагадаємо, що новинки Olkom «Селянське» 72,5% і «Вершкове» 60,0% вже можна побачити на полицях супермаркетів України.