Незважаючи на вжиті карантинні заходи в Україні, крадіжки і масові пошкодження телекомінфраструктури Укртелекому зберігаються на високому рівні – близько 25 щодня, аварійно-відновлювальні бригади працюють цілодобово
Запровадження карантину в країні не зупиняє крадіжок. Звіти за березень показують 150-160 випадків щотижня. За 6 днів – з 16 по 22 березня було викрадено та пошкоджено понад 14 тис. метрів телекомунікаційного кабелю різного типу, сотні одиниць обладнання. Попри підвищений рівень небезпеки, враховуючи надзвичайну важливість послуг зв’язку для людей, працівники Укртелекому залишаються на своїх робочих місцях, щоб забезпечити роботу сервісів у звичайному режимі, оперативно усуваючи наслідки дій злодїв.
Коли крадії чи вандали шкодять кабель, без телефону та інтернету лишається велика кількість мешканців прилеглих територій та підприємств. Блокується звичайна життєдіяльність у цілому районі. В Укртелекомі на такі випадки розроблено чіткий план дій. На місце аварії одразу виїжджає мобільна бригада з необхідним обладнанням для діагностики та ремонту. Під час карантину вони не менш завантажені, ніж зазвичай. Залежно від складності, ліквідація аварії триває від годин, до тижнів, адже інколи кабель чи обладнання, потрібні для відновлення послуг, замовляються додатково з інших місць.