Група компаній Olkom стала учасником найбільшої осінньої виставки в сфері продуктів харчування та напоїв WorldFood Ukraine 2020. Виставка відбулася 3-5 листопада в МВЦ (м. Київ), де була представлена продукція 180 компаній з України та зарубіжжя.
Міжнародна продовольча виставка «WorldFood Ukraine 2020» — це майданчик, де можна дізнатися про актуальні тренди, проаналізувати асортимент продукції конкурентів, обмінятися досвідом, розширити ринки збуту, знайти нових потенційних партнерів і досягти попередніх домовленостей.
На виставці Olkom Group представила свою продукцію широкій аудиторії закупівельників з оптових компаній і роздрібних мереж, зацікавлених в новому постачальнику і розширенні власного асортименту. Відвідувачі МВЦ змогли познайомитися з продукцією для В2В сегмента і HoReCa: інгредієнтами для молочної промисловості, інноваційними маргаринами і жирами, які застосовуються в кондитерській промисловості для виробництва тортів, печива, випічки, кремів, листкового дріжджового і бездріжджового тіста, цукерок і шоколаду.
Також компанія презентувала свої новинки для роздрібної торгівлі: ароматизовані соняшникові олії в спреї, бутербродні маргарини, спреди і смакові майонезні соуси.
Участь на таких виставках, як WorldFood Ukraine, є важливим інструментом у розвитку Olkom Group і дозволяє компанії зміцнювати свої позиції на українському ринку, а також розширювати свою присутність за його межами.
Довідка: Наслідуючи традиції Київського Маргаринового Заводу з 1949 року, Olkom Group розробляє і випускає продукцію на основі екологічно чистої соняшникової олії глибокого очищення: соуси, майонез, гірчицю, соняшникову олію, ароматизовані соняшникові олії в спреї, бутербродні і столові маргарини, спеціалізовані маргарини і жири для хлібопекарської, кондитерської та молочної промисловості.
Вся продукція Olkom Group відповідає вимогам міжнародних стандартів по системі менеджменту якості ISO 9001: 2015 і системи менеджменту безпеки за принципами НАССР - ISO 22000: 2005.
Висока якість, інноваційні технології та орієнтованість на потреби своїх клієнтів і партнерів дозволяють з легкістю адаптуватися під запити сучасного ринку, поставляючи продукцію в 16 країн світу, в тому числі ЄС і США.