Учасники стратегічної сесії відвідали Трускавецький дендропарк і старовинні садиби Чернігівської області, зокрема, маєток Качанівка, де відбувся історико-архітектурний квест. Краса природи і цікаві факти з історії маєтків послужили додатковим натхненням для учасників сесії.
Протягом усієї поїздки дотримувалися необхідні правила і обмеження - носіння масок, рукавичок, дотримання соціальної дистанції, використання дезінфекторів та інше.
«Успішне проведення сесії підтверджує, що можна проводити ефективні заходи навіть в умовах карантину, тим більше, що значення стратегії і особистого спілкування в цей час значно зросла», - вважає Руслана Плис, Account Director Publicity Creating, PR-консультант.
Publicity Creating успішно працює на українському ринку 22 роки, спеціалізація компанії - стратегічні комунікації і PR. Серед клієнтів Publicity Creating - українські виробники і закордонні представництва, інжинірингові компанії та мережі магазинів, оператори ринку В2С і В2В, локальні і міжнародні бренди, для яких було реалізовано понад 1800 проектів.