Компанія Bolt запускає франшизу й планує розширення в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Латинській Америці
25.01.2021 – Провідна європейська платформа для замовлення поїздок Bolt запускає свою франшизу, щоб ще більше користувачів у всьому світі змогли скористатися зручним, доступним і надійним сервісом. Мета франчайзингової програми – прискорити розвиток компанії за допомогою експансії за межі основних ринків Bolt у Європі та Африці, до таких країн, як Індія й Бразилія.
«У 2020 році кількість користувачів Bolt збільшилася практично у два рази. Зараз платформа налічує 50 мільйонів користувачів у 200 містах 40 країн світу. Франшиза Bolt прискорить зростання компанії та дозволить підприємцям у всьому світі використовувати технології Bolt у сфері райдхейлінга, мікромобільності та доставки їжі.
Ми раді, що зручний і доступний сервіс Bolt з'явиться в Латинській Америці, Азіатсько-Тихоокеанському та інших регіонах», – зазначив Микита Уткінс, менеджер з розширення франшизи Bolt.
Компанія Bolt дасть можливість перевіреним отримувачам франшизи запускати сервіс на місцевих ринках. Підприємці, які приєднаються до Bolt, будуть здійснювати операційну діяльність компанії, реєстрацію водіїв і кур'єрів, надавати підтримку користувачам. У партнерстві з Bolt компанії можуть запустити один або декілька сервісів, серед яких послуги райдхейлінга, прокату електросамокатів і електровелосипедів, а також доставка їжі.
Ми маємо багаторічний досвід успішної співпраці з партнерами із Саудівської Аравії, Росії та Мексики. Це дозволило компанії Bolt зайняти лідируючі позиції на ринках цих країн. Досвід успішного масштабного партнерства послужив основою для створення франшизи Bolt. Ми відкриті до співпраці з підприємцями, які прагнуть зробити поїздки більш доступними, зручними та надійними», – сказав Микита Уткінс, менеджер з розширення франшизи Bolt.
Звернутися щодо отримання франшизи Bolt можна в будь-якій країні світу (bolt.eu/franchise).