Спортивний комплекс Sport Villa Grays створює якісні умови для активного відпочинку всією родиною – для дорослих і для дітей. Школа тенісу, дитячі групи, власна набережна, професійні тенісні корти, ресторан з дитячим меню, chill-out zones. В чому особливість? До створення сімейної спорт-вілли підійшли концептуально та звернулися в Бюро Маркетингових Технологій. В агенції провели маркетингове дослідження, створили позиціонування, неймінг, айдентику та розробили стратегію.
Концепція спорт-вілли побудована на дослідженні локації, ринку, особистих інтерв’ю з професійними тренерами та клієнтами фітнес- і тенісних клубів. В Бюро МТ провели аналіз трафіку, конкурентів, bench marks та open search дослідження. В ході чого виявлено інсайт – заміським спортивним комплексам не вистачає родинності. В Grays створюється атмосфера сімейної династії, наче все пильно контролюється господарем вілли.