Компанія Bolt виділить 100 мільйонів євро протягом трьох років на розробку продуктів, підтримку клієнтів, підвищення обізнаності про функції безпеки та масштабування профілактичних заходів для запобігання інцидентам.
У Bolt працює команда з понад 500 професіоналів, які відповідають за безпеку всіх користувачів сервісу - і пасажирів, і водіїв. Основна команда розташована в штаб-квартирі Bolt у Таллінні і об’єднує спеціалістів та експертів з різних галузей – від розробки програмного забезпечення до управління операціями. Вони щодня наполегливо працюють над розробкою нових функцій, які вдосконалюють систему безпеки, та оперативно реагують на будь-які виклики, аби зробити поїздки з Bolt максимально безпечними.
"Безпека поїздок є пріоритетом №1 для компанії Bolt. Зобов'язавшись протягом трьох років інвестувати 100 мільйонів євро у цей напрямок, ми розуміємо, що це потребує комплексного підходу в усіх аспектах нашого бізнесу на ринку України. Саме тому команда безпеки головного офісу, що налічує понад 500 спеціалістів з усього світу, зосередить свої зусилля на розробці продуктів, підтримці клієнтів та масштабуванні профілактичних заходів для запобігання інцидентам. Ми продовжимо підвищувати обізнаність про наші інструменти безпеки через освітні кампанії, щоб привернути увагу до функцій в додатку”, — зазначив керівник напрямку райд-хейлінгу компанії Bolt в Україні Сергій Павлик.
Найближчим часом у застосунку Bolt будуть додані нові функції, які зроблять поїздки ще безпечнішими. Крім того, буде покращено систему моніторингу поїздок, щоб автоматично виявляти будь-які відхилення від маршруту або затримки. Також буде доступна функція "Довірені контакти", яка дозволить за потреби поділитися інформацією про свою поїздку з близькими людьми.
Для підвищення обізнаності про питання безпеки компанія Bolt співпрацює із зовнішніми експертами та громадськими організаціями. Минулого року компанія підписала меморандум про співпрацю із громадською організацією «Ла Страда – Україна», який передбачає реалізацію низки спільних ініціатив, спрямованих на попередження насильства та створення безпечнішого середовища для всіх користувачів сервісу Bolt.
"Ми раді, що бізнес об'єднується із громадським сектором для досягнення спільних соціально важливих цілей. Ми впевнені, що співпраця з Bolt посилить наші зусилля у боротьбі з насильством в Україні", — підкреслила керівниця «Ла Страда – Україна» Катерина Черепаха.
Bolt приділяє особливу увагу безпеці своїх водіїв та пасажирів. Тому на сайті компанії є спеціальний розділ, який детально розказує про нові функції безпеки для водіїв: https://bolt.eu/uk-ua/driver/safety/ та пасажирів: https://bolt.eu/uk-ua/rider/safety/
Інформація про компанію Bolt
Bolt — це європейський супердодаток, послугами якого користуються понад 200 мільйонів клієнтів у більш ніж 50 країнах Європи та Африки (понад 600 міст). Компанія прагне зробити міста більш комфортними для людей, а не для машин, прискорюючи перехід від власних автомобілів до спільної мобільності, пропонуючи кращі альтернативи для кожного випадку використання, у тому числі виклик автомобілів, каршерінґ, прокат електросамокатів і електровелосипедів, а також доставка їжі та продуктів.
В Україні послуги замовлення поїздок Bolt доступні в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Запоріжжі, Полтаві, Кривому Розі, Чернігові, Сумах, Білій Церкві, Вінниці, Хмельницькому, Житомирі, Кропивницькому, Черкасах, Миколаєві, Чернівцях, Кременчуці, Луцьку, Рівному, Тернополі, а також в Ужгороді, Івано-Франківську, Одесі, Мукачеві, Дрогобичі, Кам’янець-Подільському та Трускавці (www.bolt.eu).