В Українському PR-альянсі (UPRA) відбулися кадрові ротації* - з 1 липня 2009 року Президентом PR-альянсу обрано Валерія Курейка, генерального директора компанії Publicity Creating.
Директор PR бюро «Дієслово» Ніна Алі, котра була Президентом UPRA з січня поточного року, стала Віце-президентом PR-Альянсу.
Перше півріччя 2009 р. було дуже важливим для становлення та оформлення Українського PR-альянсу як принципово нової громадської організації на PR-ринку. За цей невеликий період були не тільки розроблені та прийняті ключові документи організації, але й проведено низку заходів.
Як відзначила Ніна Алі: ”Незважаючи ні на що, плани першого півріччя виконано. Корабель пливе. Впевнена, що і в майбутньому PR-альянс буде організацією реалізованих проектів, а не „членських внесків”.
Протягом 1 півріччя під егідою і за безпосередньої участі UPRA було проведено:
- ток-шоу в рамках 10-го КМФР «Нове покоління PR-фахівців на українському ринку. Хто переможе: батьки чи діти?»
- круглий стіл на тему «Купуй українське або Кому належить ця країна?», у якому взяли участь представники відомих українських виробників та галузевих асоціацій.
Були також розроблені і прийняті наступні документи:
- МЕМОРАНДУМ про створення Українського PR-альянсу (UPRA), який містить основні цілі, принципи і механізми діяльності організації.
- фірмовий стиль організації.
- Програма «Український PR» (розрахована на 2 роки).
- План роботи на 2009 рік.
Для компаній і агентств були розроблені «Рекомендації UPRA з проведенню тендерів на PR- обслуговування».
Як відзначив Валерій Курейко, Президент Українського PR-альянсу: «Український PR-альянс розвивається згідно затвердженого плану. Ми налаштовані виконати все з наміченого, оскільки сьогодні активні дії надзвичайно важливі для PR-галузі в Україні. На стадії підготовки вже знаходиться ряд цікавих проектів, які будуть реалізовані у другому півріччі 2009 року, зокрема, під егідою UPRA пройде PR-форум в рамках виставки REX, планується проведення круглих столів та досліджень, розробка документів, корисних для піар-спеціалістів, що працюють в компаніях».
3 липня 2009 р.
________________________
*Згідно механізму діяльності UPRA, Президент і Віце-президент Альянсу обираються на загальному засіданні, 1 раз на півріччя.
_____________________________
Довідка
Український PR-альянс (UPRA) - добровільне недержавне некомерційне професійне об’єднання, створене з метою надання підтримки компаніям, котрі працюють у сфері зв’язків з громадськістю, формування позитивної репутації українських PR-агенцій та зміни громадської думки зі значущих соціальних питань.
Серед пріоритетних напрямків діяльності Українського PR-альянсу:
– дослідження ринку, інформаційного простору, опитування громадської думки;
– впровадження професійних стандартів і правил;
– взаємодія з державними та громадськими організаціями, ВУЗами;
– інформування клієнтів і ЗМІ про ефективні інструменти і методи PR;
– просування і підтримка членів PR-альянсу.
Український PR-альянс відкритий для співробітництва з громадськими і професійними об’єднаннями, державними органами, засобами масової інформації та іншими зацікавленими структурами в Україні та за кордоном.
Якщо ви маєте бажання приймати участь у проектах Українського PR-альянсу чи дізнатися детальніше про його діяльність, надсилайте запит на електронну адресу:
[email protected]