7 серпня на площі Василя Стуса «Київстар» провів унікальну акцію з особистого обслуговування Клієнтів співробітниками компанії – «З думкою про Вас». Акція «З думкою про Вас» – це перший крок у реалізації Великої Ідеї бренду «Київстар». Вона полягає в персональному піклуванні про Клієнтів компанії. Глибинне знання та розуміння потреб Клієнтів, персоніфіковані пропозиції, сервіс, продажі, супровід – це новий стандарт роботи телеком-оператора в Україні. Стартувала акція «З думкою про Вас» зі столиці України і відбулась: 31 липня - у Дніпропетровську, Харкові, Одесі та Сімферополі, а 7 серпня – у Вінниці, Львові, Івано-Франківську, Хмельницькому та Маріуполі. 7 серпня у м. Вінниця, як і в інших містах проведення акції, команда «Київстар» зустрічала своїх Клієнтів та дарувала всім охочим пакети послуг для безкоштовного спілкування в мережі протягом доби: · безкоштовні дзвінки; · SMS-повідомлення; · MMS-повідомлення; · необмежений доступ до мережі Інтернет; · мультимедійний контент. Заступник директора з маркетингу Київського регіонального управління «Київстар» Антон Дзюбенко: «Сьогодні команда «Київстар» зустрічатиме Клієнтів та даруватиме їм пакети послуг для безкоштовного спілкування. Адже ми вдячні кожному Клієнтові за його вибір та докладаємо всіх зусиль, щоб наші Клієнти отримували найкращий сервіс і щире піклування від «Київстар». Стартова подія, що відбулась 24 липня на Майдані Незалежності у Києві, зафіксована Книгою рекордів України як найбільший захід з обслуговування Клієнтів усіма співробітниками компанії. Тоді у Києві 1500 співробітників «Київстар» побудували на Майдані символічну «живу» зірку, а після запального корпоративного танцю продовжили захід спілкуванням із клієнтами «Київстар». Велика Ідея Бренду – «З думкою про Вас» Велика Ідея бренду «Київстар» полягає в персональному піклуванні про Клієнтів компанії. Клієнти «Київстар» отримуватимуть не лише обслуговування найвищої якості, а й найкращий споживчий досвід. Глибинне знання та розуміння потреб Клієнтів, персоніфіковані пропозиції, сервіс, продажі, супровід – це новий стандарт роботи телеком-оператора в Україні. Кінцева мета «перезавантаження» стратегії «Київстар» – кожний контакт Клієнта з компанією має не тільки задовольняти його потреби, а й дарувати радість від співпраці. Акція «З думкою про Вас» – це перший крок на шляху втілення Великої Ідеї бренду. Додаткова інформаця: Тетяна Лущук 8 067 410 26 25