В Україні офіційно представлено бренд Yves Saint Laurent (Ів Сен-Лоран).
Один із лідерів світового ринку парфумерії та косметики компанія L’OREAL представила Yves Saint Laurent Beaute в Україні – косметичну лінію культового бренду Yves Saint Laurent.
16 грудня 2009 року в модному ресторані ОК-BAR відбулася ексклюзивна презентація Yves Saint Laurent в Україні. Серед запрошених гостей – редактори та представники провідних друкованих видань про моду, таких як Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, ELLE та ін., експерти та знавці моди, а також провідні візажисти України. На заході також були присутні представники національних роздрібних мереж селективної парфумерії Brocard, Бонжур, Бомонд.
З вітальним словом перед присутніми виступив Ксав’є Дюбріль (Xavier Dubruil), генеральний директор департаменту продуктів «люкс» компанії L’Oreal Ukraine. Разом із презентацією стратегії розвитку Yves Saint Laurent Beaute в Україні пан Дюбріль представив Назара Когутова, менеджера з маркетингу Yves Saint Laurent департаменту продуктів «люкс» компанії L’Oreal Ukraine та колегу з Польщі Ізабелу Павінську (Izabela Pawinska), візажиста та тренера з продукції Yves Saint Laurent.
Залежні від любові – Віддані життю – Давайте боротися з нудьгою – саме слоґаном Yves Saint Laurent розпочав розкривати сутність бренду Назар Когутов.
ПРИСТРАСТЬ – ВІДДАНІСТЬ – БОРОТЬБА – ось головні почуття, екстремальні та пристрасні, джерело внутрішнього багатства, яке YSL пропонує жінкам та чоловікам.
Давайте ближче знайомитись з брендом, що сучасніший зараз, ніж будь-коли… Його цінності вічні, адже:
ЛЮБОВ – це двигун. Любов – це турбота, це вимога поваги до інших і до відмінностей. Любов як талісман. Саме ювелірним кулоном у формі серця Ів Сен-Лоран виділяв улюблений стрій у кожній колекції. Серце залишається незмінним символом сучасних витворів від YSL.
НАПРУГА – джерело життя. Саме напруга підтримує актуальність бренду. Це – основа стилю YSL, сповненого парадоксів та протиріч. Напруга – в сексуальності: чоловіча роль проти жіночої ролі. У ставленні: контроль проти розв’язності. У стилі: бароко проти суворості. Чорний проти барвистості. Один колір проти іншого – для створення несподіванки. Граючись надлишком парадоксів та створюючи напружений стан, YSL підсилює сприйняття та створює яскравіші враження, залишає чіткі сліди.
ПРОТЕСТ – це ключ, необхідний для розуміння розкішного бренду. YSL підсилює відмінності, перетворюючи слабкості на достоїнства. YSL постійно пропонує альтернативу одноманітності – світ, що стає Вашим і тільки Вашим, дозволяючи втекти від буденності. YSL піддає сумніву кодекси та стереотипи, пропонуючи чоловічий смокінг або бушлат для гардеробу сучасної жінки або називаючи найпопулярніший аромат Opium…
ПАРИЖАНСТВО як світосприйняття.
Париж – це колиска бренду (але не його творця), місто вибору, символ стану розуму, що повністю відповідає бренду.
Париж – це місто-квінтесенція… місто світла, місто кохання, місто життя, місто краси, місто культури, місто революцій, місто маргінальності, місто різноманітності, центр світу для тих, хто живе у ньому, місто, де серце б’ється частіше.
Yves Saint Laurent – це не лише французький бренд, це найбільш паризький бренд з усіх.
ЖІНКА YVES SAINT LAURENT – ФАВОРИТКА
Вона – не королева, у неї немає офіційної влади. І не принцеса в очікуванні спадщини. Вона – фаворитка, яка має справжню владу.
Жінка YSL покладається на любов, на те, що перевагу віддадуть їй, а ще на свої здібності, на талант спокушати та свій розум, що дозволяє їй залишатися фавориткою. Це сильна та розумна жінка, жінка, яка повністю володіє своїми почуттями та чуттєвістю. Її мета – постійно спонукати на кохання і кожного дня відкривати нову себе, аби продовжувати дивувати та дивуватися.
ЧОЛОВІК YVES SAINT LAURENT – БАЖАННЯ
Він живе у відповідності до своїх бажань і викликає бажання. Він мужній, проте може проявити свою вразливість. Він не домагається соціального статусу, він –
вище статусу. Вірний собі, чутливий, сповнений емоцій та тілесних бажань, водночас безсоромний і рішучий.
Під час презентації Назар Когутов присвятив особливу увагу новинці Yves Saint Laurent – аромату для жінок PARISIENNE. Маркетинг-менеджер Yves Saint Laurent зазначив, що придбати в Україні цей аромат можна буде лише в лютому 2010 року, проте експерти вже пророкують парфуму PARISIENNE статус нового бестселера Yves Saint Laurent.
У новій, зухвалій, але дуже романтичній композиції Yves Saint Laurent розповідає історію однієї парижанки. Вона приїхала в Париж і одразу ж закохалася в це місто – і воно відповіло їй взаємністю. PARISIENNE малює портрет молодої жінки, яка крадькома тікає з ліжка від свого коханого, щоб зустріти світанок наодинці з містом, яке вона любить понад усе на світі! Ранкової пори у вечірньому вбранні вона має досить дивний вигляд, але це її не бентежить. Вона втекла на побачення з Парижем!
Ведуча заходу Людмила Харів додала представленню Yves Saint Laurent в Україні особливої атмосфери вишуканості та чарівності. Під час святкового обіду музичну атмосферу для гостей створював діджей Slava Flash, резидент Godskitchen Ukraine.