Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating, у партнерстві з Центром незалежних споживчих експертиз „Тест”, здійснюватиме інформаційний супровід проекту Представництва ООН в Україні з незалежного дослідженню товарів широкого вжитку.
Інформаційний супровід передбачає написання й поширення в ЗМІ прес-релізів, статейних і аналітичних матеріалів, а також організацію PR-заходів за підсумками проведених тестувань.
«Метою проекту є якомога об’єктивніше й повніше інформування кінцевих споживачів про якість популярних товарів», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.
17 лютого 2010 р.
Довідка
Publicity Creating успішно працює на українському ринку 12 років, спеціалізація компанії – стратегічні комунікації й PR.
Провідна структура Publicity Group (група компаній, яка надає послуги в сфері маркетингових комунікацій, куди входять: Publicity Creating (стратегічні комунікації), ІАЦ Publicity (інформаційно-аналітичний центр), Publicity.kiev.ua (інформаційний ресурс), ProEvents (агенція яскравих подій), РА "ПРОФІТ" (розміщення реклами в ЗМІ).
Серед клієнтів – крупні українські виробники, представництва, спеціалізовані компанії із сектору В2В, компанії сектору В2С.
Серед А-брендів, які просувалися компанією, - зарубіжні: 3М, Лазолван, ORACLE, 1C:, Samsung, AMD, Toshiba, Skoda, Hansa, Geberit, ТехноНИКОЛЬ, Daikin, KAN, ebmpapst; - українські: Мівіна, Монарх, Богдан, Roshen, Енран, АМАКО, Керамейя та інші.
За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся:
Калита Оксана, [email protected]
www.publicity.com.ua