Група компаній «ФОКСТРОТ» (ГКФ) презентувала другий нефінансовий звіт про стійкий розвиток бізнесу як члена
Глобального Договору ООН. Документ відображає основні ініціативи у пріоритетних
напрямках соціальної діяльності бізнесу за 2009 рік і є підтвердженням
системного підходу до управління питаннями сталого розвитку компанії. У звіті про стійкий розвиток ГКФ відбиті пріоритетні
напрямки соціально відповідального ведення бізнесу у 2009 році: соціальний
захист і розвиток співробітників, промислова безпека й охорона праці, охорона
навколишнього середовища, захист прав споживачів.
- Дотримання принципів ГД ООН - це свідомий вибір багатотисячного
колективу, що розбудовує бізнес ГКФ, сприяти зміцненню держави не лише за
рахунок досягнень у бізнесі, а й за допомогою соціальних ініціатив, - коментує
подію голова Ради засновників ГК «ФОКСТРОТ», генеральний директор Управляючої
компанії ГКФ Геннадій Виходцев.
Основні нефінансові досягнення
ГКФ у 2009 році – запровадження системи управління персоналом за цілями
(Management by objectives) в Управляючій компанії ГКФ, вдосконалення
системи управління пожежною безпекою та охороною праці на об’єктах ГКФ,
введення у систему корпоративних заходів, що мінімізують вплив бізнесу на
довкілля, продовження формування корпоративної культури. Ноу-хау та особливою
гордістю ГКФ у звітному періоді є системна робота найбільш відомого проекту ГКФ
– «Фокстрот. Техніка для дому» з реалізації прав споживачів через надання послуг.
- У 2009 році учасниками «Програми комфорту» як
форми співпраці з клієнтами у наданні високоякісних послуг та дотриманні прав
споживачів стали більше 2,5 млн. наших клієнтів, -
розповідає в.о. виконавчого директора компанії «Фокстрот. Техніка для дому» Юрій
Пономаренко. - Ми усвідомлюємо, що наша
власна діяльність зміцнює права людини, а комфорт і
зручність, які ми пропонуємо покупцям у магазинах, - це соціальна цінність.
Фахівці з КСВ високо
оцінили якість другого нефінансового звіту ГКФ.
-
Звіт з прогресу зміцнив
переконання фахівців CSRJOURNAL щодо високого ступеню корпоративної
відповідальності ГК «Фокстрот», - зазначає маркетинг-директор
Інформаційно-аналітичного порталу CSRJOURNAL А. Хамідова.
- Нефінансовий звіт дозволяє зазирнути всередину організму, й, читаючи звіт,
ми бачимо здорову конструктивну будову: ощадливе ставлення до ресурсів,
цивілізоване – до особистостей, опіку щодо якості пропонованого товару та
турботу про якість життя українців, - вважає заступник директора з соціального
розвитку HCM-Group й куратор благодійного фонду «Зоряна мрія» Руслан Бахтиєв. –
Дозвольте підтримати Ваш звіт найвищою оцінкою.
- Ми, як освітяни, у першу чергу звернули увагу
на системну роботу з кадровим потенціалом, його розвиток і мотивацію, -
коментує кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та управління
бізнесом Національного університету «Києво-Могиляньска Академія» Ніна Чала. -
Хотілося б подякувати компанії, що вона не словом, а ділом підтримує діалог
бізнесу та освіти