Для удосконалення процесу обслуговування клієнтів, підвищення зручності банківського сервісу та зменшення витрат часу клієнтів КРЕДОБАНК запровадив механізм публічної пропозиції для фізичних осіб. Публічною пропозицією виступають «Правила надання комплексних банківських послуг фізичним особам у ПАТ «КРЕДОБАНК». Ці Правила визначають систему договірних норм та встановлюють загальний порядок та умови функціонування договірних правовідносин між КРЕДОБАНКом та клієнтами - фізичними особами.
Відтепер клієнти-фізичні особи, які зацікавлені скористатися послугами КРЕДОБАНКу, можуть ознайомитися з Правилами надання комплексних банківських послуг фізичним особам у ПАТ «КРЕДОБАНК» на корпоративному сайті банку. Згодом під час особистого візиту в банківську установу, клієнт замість багатосторінкового документу укладає з банком невеликий за обсягом договір на надання тої чи іншої банківської послуги.
В цьому договорі зазначено всі істотні умови послуги, яка надається клієнтові, і підписуючи його, клієнт банку підтверджує ознайомлення та згоду з умовами Правил викладеними на сайті, а також приймає на себе обов’язки та набуває прав, які передбачені ними.
- Завдяки впровадженню публічної пропозиції, - розповідає Голова Правління КРЕДОБАНКу Іван Феськів, - будь-який потенційний клієнт може в себе вдома відвідати Інтернет-сторінку нашого банку та ознайомитись з Правилами надання в КРЕДОБАНКу банківських послуг. Таким чином, клієнт отримує можливість детально розглянути Правила та порадитись з рідними чи знайомими. І якщо вони не викликають у нього заперечень, то клієнт може відвідати установу банку і за декілька хвилин підписати договір обсягом не більше однієї сторонки, наприклад, на відкриття карткового або депозитного рахунку.
- Таке нововведення дозволяє нашим клієнтам суттєво зекономити час при відвідуванні установ банку, - додає Іван Феськів, - та прийняти зважене рішення щодо користування банківськими послугами. Крім того, термін «публічна пропозиція» передбачає, що відтепер банк зобов’язаний надавати рівні умови для всіх клієнтів-фізичних осіб. Це накладає на банк додаткові обмеження у роботі з клієнтами, проте є перевагою для кожного окремого клієнта – він може бути переконаний, що отримає банківські послуги по справедливій ціні і жоден інший клієнт в цей час не отримає більш вигідних умов ніж він.