2 червня в ІА УНІАН відбулася прес-конференція
компанії „УКРНЕТ”, на якій було озвучено плани розвитку національного
інтернет-порталу UKR.NET на 2010 рік, котрий має
намір стати лідером у якості стартової сторінки в Україні. Організаційну роботу
з підготовки заходу виконано Publicity Creating.
Під час прес-конференції, яка
викликала великий інтерес з боку ЗМІ, спікери відповіли на питання, що
безпосередньо стосувалися теми заходу, а також різних аспектів діяльності компанії
«УКРНЕТ».
Зокрема, спікери заявили, що для
досягнення поставлених завдань вирішено випередити пошукові системи у якості
стартової (домашньої) сторінки, оскільки сьогодні 26% українських користувачів
Мережі починають використання Інтернету саме з пошуковиків.
Вийти на позиції найбільш
популярної стартової сторінки в Україні, випередивши пошуковики, дозволить ціла
низка переваг порталу UKR.NET, насамперед той факт, що більшість затребуваних
сервісів, які користувачі шукають кожного дня, UKR.NET уже знайшов і зібрав на одній
сторінці в зручному форматі.
При цьому цільовою аудиторією кампанії
є Інтернет-користувачі у віці 21 – 49 років та офісні працівники.
Як зазначив генеральний директор
компанії Publicity Creating Валерій
Курейко: „PR є
важливою складовою загальної програми комунікацій „УКРНЕТ” з метою виходу
національного інтернет-порталу UKR.NET на позицію найбільш популярної стартової сторінки в
Україні. Це по-своєму унікальний проект, адже національний бренд здійснює
класичну маркетингову флангову атаку на бренд міжнародний. Ми розуміємо, наскільки амбіційні плани
ставить перед собою „УКРНЕТ”, і прагнемо
точно потрапити в діапазон його індивідуальних потреб”.
11 червня
2010 р.
Довідка
Publicity Creating успішно працює
на українському ринку 12 років, спеціалізація компанії – стратегічні
комунікації й PR.
Провідна структура Publicity Group (група компаній, яка
надає послуги в сфері маркетингових комунікацій, куди входять: Publicity
Creating (стратегічні комунікації), ІАЦ Publicity (інформаційно-аналітичний
центр), Publicity.kiev.ua (інформаційний
ресурс), ProEvents (агенція яскравих подій), РА "ПРОФІТ"
(розміщення реклами в ЗМІ).
Серед клієнтів – крупні
українські виробники, представництва, спеціалізовані компанії із сектору В2В,
компанії сектору В2С.
Серед А-брендів, які просувалися
компанією, - зарубіжні: 3М, Лазолван, ORACLE, 1C:, Samsung, AMD,
Toshiba, Skoda, Hansa, Geberit, ТехноНИКОЛЬ, Daikin, KAN, ebmpapst; - українські:
Мівіна, Монарх, Богдан, Roshen, Енран,
АМАКО, Керамейя, ColorWay
та інші.
За додатковою
інформацією, будь ласка, звертайтеся:
Калита
Оксана, [email protected]
www.publicity.com.ua