За підсумками 6
місяців 2010 року компанія «Житомирські ласощі» знаходиться у п’ятірці
лідерів кондитерського ринку України.
Обсяги реалізації компанії
у першій половині 2010 року склали більше 27,1 тисяч тонн продукції, або понад 400
мільйонів грн. Темп зростання реалізації у грошовому вираженні
до минулого року склав 127 %.
Поставка продукції
здійснювалася у 22 країни світу. Загальний обсяг експорту в
порівнянні з
результатами першої половини 2009 року зріс на 22 %.
За цей час на
кондитерський ринок України компанія «Житомирські ласощі» вивела такі новинки:
під ТМ Doma: лінійку затяжного печива «Дома» з двома
видами начинок – солодкими і солоними; під ТМ Optimix: лінійку сухих сніданків Kicks-mix з
чотирма різними наборами смаків, цукерки «Барс» і «Барс хрусткий» зі збільшеною
кількістю арахісу і хрусткими кульками; під ТМ «ЖЛ»: цукерки «Суфле зі смаком
тірамісу» і «Суфле з молочним смаком» - ніжна збивна маса з витонченими смаками
у шоколадній глазурі.
Детальніше про
підприємство:
ЗАТ «Житомирські
ласощі» засновано у 1944 році. Займає 5-те місце у галузі за об’ємами
виробництва.
Система менеджменту якості виробництва підтверджена сертифікатом ISO 9001:2000.
Система безпеки
виробництва харчових продуктів підтверджена сертифікатом ISO 22000:2005.
Торгові марки: «ЖЛ», Doma, Optimix.