24-25 липня в Києві відбулась презентація «Спільноти флешмоберів України». В рамках заходу понад 400 голодних моберів вийшли на вулиці міста, щоб вгамувати свій голод 85 кг печива ТМ TUC.
Флешмоби проходили за одним сценарієм: голодні мобери у пошуках їжі бігали по вулицях міста, непритомніли, а після об’їдалися TUC.
Ольга Краснюк, випадкова перехожа: «Ми з дитиною вийшли погуляти. Дивимося, молодь якось за животи хапається. Я спочатку злякалася. Особливо, коли всі повалилися разом. А потім, коли лялька у вигляді печива вийшла, то відразу стало ясно, що веселяться хлопці. Ми теж усміхнулися, отримали печенюшку і пішли».
«Кияни, що стали свідками «Голодного флешмобу», по-різному реагували на те, що відбувалось. Хтось діставав із сумки якісь фрукти, протягував пляшку з водою. Деякі починали фотографувати все на мобільні телефони. Інші підігравали і непритомніли разом з учасниками», – розповідає один з організаторів спільноти Світлана Толкачова.
За словами Світлани Толкачової, на початку липня група любителів веселого відпочинку вирішила спробувати «реанімувати» минулий ажіотаж довкола флешмобу. Почали з відтворення Інтернет-майданчиків: був запущений Livejournal «Flashmob.ua», націлений на організацію і популяризацію флешмобів серед молоді України. Також були створені офіційні канали спільноти в таких соціальних мережах, як Twitter, ВКонтакте, Facebook і на Youtube. До середини місяця загальна кількість зареєстрованих учасників склала близько 3500 чоловік.
«Флешмоби підіймають настрій і залишають веселі враження. Ми вирішили підтримати створення «Спільноти флешмоберів України» і організувати перший спільний флешмоб оскільки наша торгівельна марка TUC створена для активної молоді, яка постійно шукає нового натхнення і нового досвіду», – коментує Оксана Надяк, молодший бренд-менеджер, категорія печива компанії «Крафт Фудз Україна».
Володимир Зубко, студент, 21 рік: «Я випадково набрів в Інтернеті на інформацію про захід. Поглянув сценарій і вирішив сходити. З усіх днів більше всього сподобався флешмоб на Майдані. Якось масово вийшло, барвисто».
Додаткова інформація:
ЗАТ «Крафт Фудз Україна» є українським підприємством, що входить до групи компаній Kraft Foods, -другого у світі виробника продуктів харчування. ЗАТ «Крафт Фудз Україна» є одним з лідерів ринку харчових продуктів України у категоріях кави, шоколадних виробів, солоних снеків. Компанія «Крафт Фудз Україна» існує в Україні з 1995 року.
До складу підприємства входять: Тростянецька шоколадна фабрика «Україна» та Вишгородська філія з виробництва картопляних чіпсів. З 2005 року на підприємстві розпочалося також фасування розчинної кави та кавових міксів.
З 2003 року ЗАТ «Крафт Фудз Україна» відповідає за розвиток бізнесу на ринку Молдови, а з 2005 року – на ринках Білорусі, Грузії, Вірменії та Азербайджану, з 2008 р. – ще і на ринках Казахстану, Узбекистану, Киргизcтану, Таджикистану, Туркменістану та Монголії. У компанії ЗАТ «Крафт Фудз Україна» працює більше 1300 працівників.
Торгові марки: «Корона», Milka; «Ведмедик «Барні», TUC; «Люкс»; Jacobs, Carte Noire, MAXWELL HOUSE.