Unilever увійшов у трійку переможців рейтингу «Найкращі компанії світу, якими захоплюються» (World’s Most Admired Companies) 2011 року серед виробників споживчих товарів у категорії «Продукти харчування». Цей авторитетний рейтинг вже понад десятиріччя складає журнал Fortune для визначення компаній, котрі мають найвищу репутацію у кожній окремій галузі та загалом у бізнесі.
Для формування списку лідерів галузі продуктів харчування 2011 року були опитані представники 673 компаній з 32 країн світу. Керівники вищої ланки, директори та фінансові аналітики оцінювали учасників рейтингу кожної галузі за дев’ятьма критеріями.
Unilever не вперше бере участь у даному рейтингу, щороку демонструючи стрімке зростання своїх позицій. Загальна оцінка, отримана Unilever за результатами опитування, склала 6,96 балів, що забезпечило їй третє місце, у порівнянні з четвертим рядком у 2010 році та шостим – у 2006. Зокрема, у 2011 році компанія значно покращила репутаційні показники за такими критеріями оцінювання як «Якість продуктів» (+3 бали), «Управління людськими ресурсами» (+2 бали) та «Якість менеджменту» (+2 бали).
«З 2006 року компанія Unilever здійснила прорив, піднявшись на три щаблі рейтингу вгору. Для цього компанія наполегливо працювала та протягом останніх років здійснювала важливі перетворення у вдосконаленні системи менеджменту та покращенні якості продукції в усіх країнах, де працює Unilever. Ми пишаємося тим, що репутація Unilever високо оцінена рейтингом Fortune World’s Most Admired Companies і в майбутньому будемо намагатися утримувати лідерські позиції», – коментує Інна Деркач, керівник відділу корпоративних комунікацій компанії Unilever в Україні.