Один із лідерів українського
книжкового ринку видавництво «Грані-Т» підписало угоду про оперування правами
на низку своїх титулів закордоном з компанією PR-Prime.
В рамках угоди компанія PR-Prime здійснюватиме
промоційну кампанію щодо вибраних титулів закордоном та вестиме переговори щодо
укладання ліцензійних угоди з іноземними видавцями на переклад та видання цих титулів.
«Співпраця з
компанією PR-Prime для нашого видавництва — стратегічно важливий крок, адже нам є що показати дітям різних країн світу — наші книги, які збагатили духовний світ маленьких українців. Ми віримо, що завдяки цьому партнерству творчість
сучасних українських письменників стане відомою і
закордоном, а відтак — увесь світ матиме змогу познайомитися з українською літературою XXI століття для дітей» — говорить головний
редактор видавництва «Грані-Т» Олена Мовчан.
Реалізацію
цього проекту здійснюватиме структурний підрозділ компанії PR-Prime — літературно-видавнича агенція MSBrand Corporation, яка з 2009 року є
єдиним представником України в головному робочому центрі Франкфуртського
книжкового ярмарку — центрі літературних агентів LitAg.
За
словами керівника агенції MSBrand Corporation Оксани Янчук, компанія і
видавництво вирішили розпочати співпрацю з невеликої кількості титулів, при
відборі яких було зроблено акцент на літературу для дітей та підлітків:
«Оперування правами на дитячу літературу має свою специфіку, тому зараз ми
готуємо окремий дитячий каталог, який буде представлено на
міжнародних виставках».
Нагадаємо,
що цього року компанія PR-Prime також підписала
угоду з фронт-вумен музичного гурту Qarpa, журналісткою і письменницею Іреною
Карпою про промоцію усієї її літературної творчості закордоном.
На зображенні: символ MSBrand Corporation Agency – «Творець бестів»
Для довідки
Видавництво «Грані-Т» засноване 2006 року. Кредо видавництва — розкривати нові, часом
несподівані грані творчості, таланту. Пріоритети діяльності видавництва — сучасна дитяча та культурологічна
література й, передовсім, твори сучасних українських письменників. Щомісяця
читачі отримують 4–5 нових найменувань від «Грані-Т» накладом 2-3 тис.
примірників. На сьогодні у доробку видавництва — понад 300 найменувань книг
українських та зарубіжних письменників. Видавництво бере активну участь у міжнародних
книжкових виставках, зокрема у складі українських делегацій видавництво
«Грані-Т» було представлене на XXII Московській міжнародній книжковій
виставці-ярмарку, ІІІ Форумі перекладачів та видавців країн СНД і Балтії
(Єреван), 61-му Міжнародному книжковому ярмарку у Франкфурті тощо. Протягом
2006-2010 рр. книжки видавництва «Грані-Т» отримали понад 40 відзнак
українських та міжнародних книжкових конкурсів та виставок (http://www.grani-t.com.ua/ukr/achievements/).
Окрім того, займаючи суспільно активну позицію, видавництво ініціює та проводить ряд літературних
конкурсів і благодійних акцій. Так, видавництво «Грані-Т» є ініціатором і
організатором благодійного проекту «З книгою — до дітей!» (dity.org.ua), метою якого є
формування бібліотек у сиротинцях; проекту зі сприяння гармонійному розвитку
дітей «Вчися перемагати» (http://www.grani-t.com.ua/ukr/vchysja_peremagaty/);
конкурсу творів для дітей «Золотий лелека», який є єдиним конкурсом в Україні
такого спрямування (http://www.grani-t.com.ua/ukr/golden_stork/); співорганізатором конкурсу
«Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу», започаткований Міністерством освіти
і науки України, Міністерством культури і туризму України, Державним комітетом
телебачення та радіомовлення України (http://www.grani-t.com.ua/ukr/best_review/).
Компанія PR-Prime (http://pr-prime.com/)
здійснює PR-консалтинг і PR-супровід компаній, проектів, персон і
окремих заходів; розробку спонсорських рішень; модерування заходів; підготовку
книжкових видань і корпоративних медіа; надає послуги літературного агента та зовнішньої прес-служби компанії. Методи роботи компанії PR-Prime
засновані на знанні базових законів природи, на підході до громадських зв’язків
(PR) як до природного середовища життєдіяльності людини та потужного природного
ресурсу для реалізації як корпоративних, так і персональних цілей.
Компанію створено наприкінці 2010 року в
результаті реорганізації діяльності Агенції
MSBrand Corporation, у межах якої з 2004 року
розвивалося кілька напрямків: PR-агенція, літературна агенція та окремі
проектні групи з проведення досліджень у соціальній, культурній та
інформаційній сферах. Наприкінці 2010 року в звя’зку з активним розвитком
PR-напряму було прийнято рішення про створення компанії PR-Prime, ядром якої стали персонал і клієнти
PR-агенції MSBrand Corporation. А назву MSBrand
Corporation Agency отримав один із підрозділів компанії
PR-Prime — літературно-видавнича агенція, яка здійснює консалтинг з авторського
права та оперує правами на літературні твори та ілюстрації в Україні і
закордоном, надає послуги з промоції та інформаційного супроводу авторів,
книжкових видань і видавництв, а також здійснює підготовку та виготовлення
власних і замовних видань (книжки, часописи, рекламна продукція тощо),
консалтинг і тренінги у різних сферах видавничої діяльності. На сьогодні MSBrand
Corporation Agency — єдиний представник України в головному робочому
центрі Франкфуртського книжкового ярмарку — центрі літературних агентів LitAg. До каталогу прав агенції включено
понад 40 авторів і близько 150 їхніх творів.