Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[250] Молодіжний кінотабір долає гендерні стереотипи

18.07.2011 | Культурні події, шоу-бізнес, Україна

12-16 липня, Київ. Майже 100 молодих людей з усіх куточків України взяли участь у літньому таборі GenderCamp. Під час перебування у GenderCamp учасники пройшли тренінги з ґендерної чутливості, протидії домашньому насильству, а також з операторської майстерності, режисури, продюсування та поширення ідей у соціальних медіа. Табір було організовано спільним проектом Європейського Союзу та Програми розвитку ООН «Програма рівних можливостей та прав жінок в Україні» в рамках конкурсу короткометражних фільмів на ґендерну тематику «Ген рівності».   Програма перебування у таборі виявилась дуже насиченою і динамічною. У перший день учасники взяли участь у тренінгах з ґендерної чутливості та протидії домашньому насильству. В інтерактивній формі визначили, які існують ґендерні стереотипи в українському суспільстві і проаналізували чи мають вони шкідливий вплив на розвиток особистості.   У цей же день ввечері тренери з кіномистецтва оголосили склад знімальних груп, сформованих у результаті розгляду анкет. Логіка розподілу передбачала, що кожна група матиме людину, яка вміє знімати, людину, яка вміє монтувати відео, тощо. Вечір першого дня учасники 15 знімальних груп присвятили обговоренню ідей, які можуть стати основою сюжету їх відео.   Другий день виявився ще більш насиченим адже на учасників очікували тренінги з створення кіно. Елла Штика, директор продюсерського центру «Новий Київ», розповіла учасникам про методи реалізації творчого задуму. Олег Бобало, який є режисером цілої низки, як телевізійних проектів, так і кінофільмів, провів майстер-клас з режисури, а Дмитро Тяжлов, який є майстром курсу на кафедрі кінотелеоператорства у Київському національному університеті театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого розповів про основи операторської майстерності.   Спеціальним гостем GenderCamp став Джуліо Кваджотто, який очолює сектор з управління знаннями в Регіональному Бюро Програми розвитку ООН для країн Східної Європи та СНД. Джуліо Кваджотто провів майстер-клас з використання соціальних медіа для досягнення соціальних змін.   Ввечері програму доповнив майстер-клас зі створення анімації методом пікселяції, під час якого на очах учасників було створено подібний ролик.   Після майстер-класу з анімації учасники зібрались на галявині з тим, щоб з тренерами обговорити сюжети своїх знімальних груп. Тренери підказували та радили можливі творчі рішення, пропонували ідеї та методи реалізації задумів. Ускладнювало завдання те, що учасники були обмежені у декораціях, реквізиті, гримі та ін.   Третій день розпочався зі знайомства з технікою – молодь знімала відео на фотокамери Canon 5D mkII, Canon 7D та Canon 550D. Також у знімальних груп були штативи та освітлювальні прибори.   Після знайомства з технікою 5 груп з готовим сценарієм та наявним реквізитом розпочали зйомки. Ще 3 групи зайнялись створенням анімації. Мотор!   Наступні 48 годин територія туристичного комплексу, який прийняв GenderCamp перетворився на суцільну кіностудію. Знімальні групи у творчому процесі з’являлись і зникали по всій території кіно-табору. Режисери керували процесом, сценаристи прямо в процесі зйомок покращували концепцію, оператори шукали найкращий ракурс і вся знімальна команда хвилювалась та генерувала ідеї та поради. Ті групи, які завершили зйомки йшли до монтажної студії і починали різати, клеїти, перемішувати, додавати спец ефекти та застосовувати всі інші отримані знання, щоб фінальний продукт відповідав творчим задумам.   Як тільки у монтажній студії ті, хто відзняв своє відео переписували його на комп’ютери, наступна група вихоплювала камеру і бігла творити свою магію кіно. Табір практично не спав ці дві доби і пізно вночі на суботу асистенти режисерів монтажу втомлені попадали під столи, наостанок промовивши «Останній готовий».   Проте, зранку всі прокинулись вчасно, адже на знімальні групи очікувала найвідповідальніша частина – презентація відзнятих роликів перед експертами та поважними гостями з подальшим ретельним аналізом.   Ролики вийшли різноплановими як за жанром, так і за ідеями та настроєм. Від деяких хотілось сміятись, деякі наштовхували на серйозні роздуми, але не було жодного, який залишив би глядачів байдужими.   Заступник директора представництва Програми розвитку ООН в Україні Елена Панова зазначила, що ПРООН розпочинала конкурс «Ген рівності» та GenderCamp з метою почути думку молоді на тему ґендерної рівності та насильства в сім’ї. «Ми сподівались, що саме завдяки молоді ці непрості теми стануть зрозумілими та доступними для сприйняття іншими молодими людьми. Однак ті ролики, які ми сьогодні побачили перевищили наші сподівання. Це справжнє джерело фантазії, креативу та водночас глибокого розуміння того, що важливо для сучасної молоді і чому ці теми стосуються кожного». Елена Панова висловила сподівання, що інші молоді люди, які ще не подали свої роботи на конкурс зроблять це не відкладаючи на потім.   Перший секретар, керівник відділу економічної співпраці, регіонального та соціального розвитку Представництва Європейського Союзу в Україні Хосе Роман Леон Лора підтримав ідею конкурсу. «Гендерна рівність та просування прав людини – основоположні елементи Європейського Союзу та його політики», - зазначив Хосе Роман Леон Лора, наголосивши, що молодь є необхідною рушійною силою будь-якого суспільства і тому саме з молоддю треба проводити роботу щодо необхідності забезпечення рівності прав у всіх сферах життя», додавши, що він «вражений роботами молоді, які ще раз доводять, що стереотипи можна долати швидше ніж прийнято вважати в Україні».   Координатор спільного проекту ЄС-ПРООН «Програма рівних можливостей та прав жінок в Україні» Лариса Кобелянська підкреслила, що учасники GenderCamp у своїх роликах торкнулись майже всіх ключових стереотипів і оцінила їх спробу як надзвичайно вдалу і професійну.   Президент телекомпанії Магнолія ТБ Євгенія Ткаченко з професійної точки зору оцінила роботи як дуже якісні і зазначила, що буде рада, якщо хтось з учасників обере кіно або телевиробництво своєю професією, адже мають для цього всі задатки.   Тренери та учасники, які за час табору стали єдиною творчою родиною подякували один одному та побажали успіхів у реалізації творчих планів.   Хосе Роман Леон Лора та Елена Панова вручили учасникам сертифікати про проходження майстер-класів під час GenderCamp та запропонували зробити фото на згадку.   Після фотографування на учасників чекав обід-барбекю та час збиратись в дорогу. Однак, завдяки соціальним медіа, якими учасники активно користуються (а після майстер-класу від міжнародного експерта, стали в них «акулами») існує впевненість, що дружні стосунки продовжаться і надалі.   Нагадуємо, що роботи на конкурс приймаються до 10 вересня 2011 року, а фінал пройде у Києві 30 вересня, тому ще є час екранізувати чимало ідей.   Відеоролики, що були відзняті у GenderCamp, можна переглянути на http://youtube.com/GenderTube, фото на https://picasaweb.google.com/eowrukr, а дізнатися більше про конкурс на сторінці ПРООН у Facebook – http://facebook.com/UNDPUkraine або на офіційному сайті ПРООН www.undp.org.ua.      Інформаційні партнери: PR-агенція CLEVER Group, MTV, Комсомольська Правда в Україні, КіноДайджест, Обозреватель, CinemaHall, AIESEC, ГУРТ, Unistudy, StudNews, Univerlife, Openstudy.
Коментувати
Facebook ::

CLEVER group

Агентство

Контактна особа: Тарас
Телефон: +380 44 492 89 04
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії


Найновіші релізи