1 липня 2011 року POS Media і HighCo об’єднали свої зусилля, створивши найбільшу Point-of-Sale медіа агенцію в Європі.
У результаті придбання HighCo 48,25% акцій компанїї POS Media Europe, була створена нова спільнота, яка тепер функціонує в 10 країнах – Чеській Республіці, Словаччині, Польщі, Угорщині, Україні, Туреччині, Іспанії, Франції, Бельгії і Великобританії – що представляє основні торгівельні мережі і забезпечує рішення для топ-100 європейських рекламодавців. HighCo придбала свою долю у декількох приватних інвестиційних фондів, а також у партнера – засновника POS Media Річарда Ван хет Болшера.
Створена в 1998 році POS Media, на даний час є найбільшою рітейл медіа групою в Центральній Європі. Компанія пропонує широкий асортимент медіа продукції та послуг, які надають можливість реалізації різноманітних рекламних ідей у точках продажу, а також шляхом внутрішньої та зовнішньої реклами. POS Media побудувала потужні та тривалі відносини з відомими європейськими торгівельними мережами, включаючи Tesco, Ahold, Carrefour, Kaufland, Metro, Spar та зі 100 визначними FMCG брендами, такими як
P & G, Unilever, Nestle, Coca Cola, Danone, Kraft та ін. Разом з діючими офісами в шести європейських країнах – Чеській Республіці, Словаччині, Польщі, Угорщині, Україні та Туреччині – компанія знаходиться в процесі відкриття представництва в Німеччині, і готується до подальшої експансії в інші країни Європи.
Спрямована перш за все на реалізацію медіа рішень в місцях продажу, POS Media, як і HighCo, є ключовим гравцем у сфері медіа внутрішньої реклами, мерчандайзингу в місцях продажу і промо сервісу. Для того, щоб задіяти прогресивний підхід та досвід компанії HighCo в сфері послуг купонінгу (мережі-партнери HighCo + база даних), HighCo та POS Media прийняли рішення про створення в Центральній Європі спільного підприємства (50/50) з використанням міжнародної клірингової платформи HighCo та її програмних рішень.
Разом в штаті HighCo та POS Media нараховується понад 1000 співробітників, отже поєднавши свої зусилля, два партнери стали лідером індустріального ринку в 10 європейських країнах.
Дана угода не вплине на управління компанією і POS Media залишиться під керівництвом Річарда Ван хет Болшера.
За словами Річарда Келлата, Голови Правління HighCo: «Придбання частки в POS Media представляє собою стратегічний крок вперед для HighCo на шляху розширення діяльності на міжнародному ринку. Поєднання досвіду і рішень HighCo в ін-стор секторі для мереж роздрібної торговлі і FMCG брендів за присутності POS Media у країнах Центральної Європи створює захоплюючу перспективу зростання для обох партнерів».
«За останні роки ми стали лідером ринку в кожній з країн, де працюють наші офіси, розвиваючи міцні стосунки з провідними мережами роздрібної торгівлі і з нашими рекламодавцями. Ці стосунки на даний час дозволяють нам оперативно впроваджувати нові медіа концепції та розширювати пакет послуг. Виходячи з цього, ми шукали партнера, який може допомогти нам в розробці нових концепцій і послуг. Таким чином, я в захваті від нового партнерства з HighCo і зокрема від купонінгу, як внеску, який вони можуть зробити в діяльність POS Media",- зазначив Річард Ван хет Болшер, Генеральний Директор компанії POS Media.