· Обсяг продажів збільшився на 1,7% до 4 028 млн. євро (органічне зростання на 6,5%)
· Скоригований* операційний прибуток збільшився на 4,7% до 541 млн. євро
· Скоригована* рентабельність обороту (маржа EBIT) зросла на 0,4 процентного пункту до 13,4%
· Усі сектори бізнесу продемонстрували значне зростання рентабельності
· Скоригований* прибуток на одну привілейовану акцію (EPS) зріс на 6,3% до 0,85 євро
· Регіони росту знову продемонстрували двозначні показники зростання (показник органічних продажів збільшився на 10,9%)
«Компанія «Хенкель» продовжує демонструвати впевнене зростання у третьому кварталі, незважаючи на складну ринкову ситуацію. Ми досягли високих показників органічного зростання продажів та знову перевершили середні результати на наших ринках, – зазначив Голова Правління «Хенкель» Каспер Рорстед. – Усі наші бізнес-підрозділи зробили значний внесок у це досягнення, а завдяки двозначним показникам зростання в регіонах росту компанії ми довели частку загальних продажів на цих ринках до 43%. Незважаючи на підвищення цін на сировину, ми збільшили свою прибутковість в усіх напрямках діяльності".
На 2011 фінансовий рік пан Рорстед дав такий прогноз: «Економічна ситуація залишається складною. Окрім жорсткої конкуренції та підвищення цін на сировину, криза робить ситуацію на ринках Єврозони ще більш невизначеною. Усупереч цим факторам ми й надалі адаптуватимемо наші структури, щоб швидше та гнучкіше реагувати на зміни на наших ринках і підтримувати жорсткий облік витрат». «Хенкель» також має більші очікування щодо органічного зростання продажів у 2011 році: «Ми передбачаємо органічне зростання продажів на 5-6%. Згідно з нашим попереднім прогнозом, ми плануємо зростання скоригованої рентабельності обороту приблизно до 13%, а скоригованого прибутку на одну привілейовану акцію – приблизно на 10%», – додав пан Рорстед.
Продажі «Хенкель» у третьому кварталі 2011 року зросли до 4 028 млн. євро, що на 1,7% більше у порівнянні з аналогічним кварталом попереднього року. Після коригування з урахуванням курсів іноземних валют показник продажів покращився на 5,7%. Показник органічних продажів, тобто продажів із поправкою на вплив курсів іноземних валют і придбання/продаж активів, знову показав значне зростання і становить 6,5%.
Такі досягнення стали можливими завдяки внеску усіх 3 бізнес-підрозділів. Підрозділ «Миючі та чистячі засоби» зафіксував зростання органічних продажів на рівні 3,8%, досягнутому завдяки підвищенню цін. Підрозділ «Косметика і засоби особистої гігієни» знов продемонстрував хороший результат завдяки значному зростанню обсягів продажів, досягнувши показника органічних продажів у 5,6%. Підрозділ «Клейові технології» також значно перевищив результат успішного третього кварталу 2010 року з показником органічного зростання продажів на рівні 8,7%, досягнутому завдяки підвищенню цін і обсягів продажів. Таким чином, компанії «Хенкель» вдалося вкотре збільшити свою частку на світовому ринку за всіма трьома напрямками бізнесу.
З поправкою на разові прибутки, разові витрати та витрати на реструктуризацію скоригований операційний прибуток збільшився на 4,7%, з 517 до 541 млн. євро, завдяки внеску усіх трьох бізнес-підрозділів. Операційний прибуток досяг рівня 451 млн. євро (501 млн. євро у третьому кварталі 2010 року).
Незважаючи на вплив зростаючих цін на сировину та упаковку, скоригована рентабельність продажів (маржа EBIT) виросла на 0,4 процентного пункту, з 13,0% до 13,4%. Рентабельність продажів склала 11,2%, порівняно з 12,7% за аналогічний період попереднього року.
Показники роботи бізнес-підрозділів у січні-вересні 2011 року
За перші дев’ять місяців 2011 фінансового року компанія «Хенкель» підвищила продажі порівняно з аналогічним періодом минулого року на 3,9%, що у грошовому еквіваленті складає 11 804 млн. євро. Після коригування з урахуванням курсів іноземних валют показник продажів збільшився на 6,2%. Показник органічних продажів, у свою чергу, досяг 6,6%, істотно перевершивши показник аналогічного періоду попереднього року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 8,0% (із 1 414 до 1 528 млн. євро). Цей позитивний розвиток став можливим, зокрема, завдяки внеску підрозділів «Косметика і засоби особистої гігієни» і «Клейові технології». Операційний прибуток (EBIT) збільшився на 5,5% – із 1 344 до 1 418 млн. євро. Скоригована рентабельність продажів (маржа EBIT) покращилася з 12,4% до 12,9%. Номінально рентабельність продажів зросла з 11,8% до 12,0%.
Показники роботи бізнес-підрозділів у третьому кварталі 2011 року
Бізнес-підрозділ «Миючі та чистячі засоби» підвищив показник органічних продажів на 3,8%. Тенденція позитивного ціноутворення у другому кварталі була прискорена завдяки зростанню органічних продажів у третьому кварталі за рахунок змін на ціни. Незважаючи на незначний спад на відповідних ринках, обсяги продажів залишилися на рівні аналогічного кварталу попереднього року. Номінальні продажі становили 1 110 млн. євро порівняно з 1 123 млн. у третьому кварталі минулого року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 1,6% до 155 млн. євро. Скоригована рентабельність продажів підвищилася на 0,4 процентного пункту до 14,0%. Третій квартал знову відзначився високими цінами на сировину, але завдяки підвищенню відпускних цін та постійним заходам щодо зниження вартості та підвищення ефективності виробничого та постачального процесів, бізнес-підрозділ успішно компенсував негативний вплив від зростання цін на сировину на валовий прибуток. Прибуток від продажів, у свою чергу, збільшився за рахунок скорочення витрат. Операційний прибуток склав 125 млн. євро порівняно з 139 млн. євро у третьому кварталі минулого року.
У третьому кварталі підрозділ «Косметика і засоби особистої гігієни» знову відзначився зростанням. Як і в попередніх кварталах, органічне зростання продажів значно перевищило показники на відповідних ринках, сягнувши 5,6%. Незважаючи на складну економічну ситуацію та жорстку конкуренцію, цей бізнес-підрозділ збільшив свою частку ринку. Хоча ціни були трохи нижчими, ніж в аналогічний період попереднього року, органічному зростанню сприяло суттєве збільшення обсягів та комплексна інноваційна програма. Продажі досягли 860 млн. євро, що на 1,9% перевищує відповідний показник попереднього року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 7,0% до 123 млн. євро, а рентабельність продажів піднялася на 0,7 процентних пункти, досягнувши нового рекорду – 14,3%. Подальше поліпшення маржі було зумовлено виконанням заходів із зниження витрат і підвищення ефективності. Стійко високі ціни на сировину та упаковку могли бути частково відшкодованими. Операційний прибуток склав 111 млн. євро порівняно з 113 млн. євро в аналогічному періоді попереднього року.
У третьому кварталі 2011 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» знову значно випередив показники відповідних ринків, органічно збільшивши продажі на 8,7% порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Цей позитивний розвиток був зумовлений як збільшенням обсягів, так і успішно реалізованим підвищенням цін. У номінальному вимірі продажі зросли на 3,9%, сягнувши 2 020 млн. євро, що вперше перевищує 2 мільярди євро у кварталі. Скоригований операційний прибуток знову значно покращився порівняно з показниками аналогічного кварталу попереднього року – на 8,6% до 291 млн. євро. Як результат, скоригована рентабельність продажів також підвищилася на 0,6 процентних пунктів до показника 14,4%. Крім того, помітно й суттєве підвищення цін на сировину та упаковку, що, втім, значною мірою компенсовано загальним підвищенням цін у бізнес-секторі, а також скороченням витрат та підвищенням ефективності. Операційний прибуток досяг 254 млн. євро, порівняно з 268 млн. євро у третьому кварталі минулого року.
Регіональні показники
У висококонкурентному середовищі регіону Західної Європи продажі органічно збільшилися на 3,8% до 1 422 млн. євро. Органічне зростання склало також 3,8%. Основним рушієм зростання в цьому регіоні стали показники Німеччини. Незважаючи на загострення фінансової кризи у Південній Європі, показники Італії також були позитивними. Продажі у Східній Європі збільшилися на 4,2% до 775 млн. євро. Органічне зростання було навіть вищим, сягнувши 10,3%. Таких показників досягнуто завдяки діяльності компанії на ринку Туреччини та збільшеннню продажів клеїв у Росії. Попри політичну нестабільність в окремих країнах Африки/Близького Сходу, за рахунок продажів клеїв компанії, все ж, вдалося досягнути органічного зростання у 13,1%. Продажі в регіоні склали загалом 237 млн. євро порівняно з 229 млн. євро за аналогічний період попереднього року. Рівень продажів у Північній Америці зменшився на 4,6% до 699 млн. євро – головним чином, унаслідок негативного впливу коливань обмінного курсу іноземних валют. Тим не менш, органічно продажі виросли на 4,0% усупереч млявим настроям споживачів, що нині домінують у США.
У Латинській Америці зафіксовано збільшення продажів на 5,4% до 273 млн. євро. Органічне зростання досягло 11,0%, за рахунок показників Мексики та Венесуели. У Азійсько-Тихоокеанському регіоні зафіксовано зростання продажів на 1,2% до 586 млн. євро, незважаючи на те, що Японія відзначилася зниженням показників. Органічні продажі в регіоні зросли на 7,6%, переважно за рахунок двозначних відсоткових показників росту, що їх демонстрували Китай та Індія.
Збільшення продажів вкотре забезпечили регіони росту в Східній Європі, Африці, на Близькому Сході, в Латинській Америці та в Азії (крім Японії). Продажі збільшилися на 3,4% до 1 713 млн. євро. Органічне зростання досягло рівня 10,9%, продовжуючи триматися на рівні двозначних відсоткових показників. Особливо значний внесок у цей результат зробили бізнес-підрозділи «Клейові технології» та «Косметика і засоби особистої гігієни». Частка продажів, яку забезпечили регіони росту, досягла 43% порівняно з минулорічним показником у 42%.
Прогноз продажів та прибутків на 2011 р.
З огляду на хороші показники перших трьох кварталів року, компанія «Хенкель» впевнена, що їй знову вдасться перевершити показники органічного росту на відповідних ринках. Сьогодні компанія очікує ріст органічних продажів у діапазоні від 5 до 6% (до цього – в межах 5%). «Хенкель» підтверджує свої прогнози щодо скоригованої рентабельності обороту (EBIT) на рівні близько 13% (у 2010 році – 12,3%) та збільшення скоригованого прибутку на привілейовану акцію приблизно на 10%. У своїх прогнозах «Хенкель» керується зростанням власних відпускних цін і постійною адаптацією власних структур до ринкових умов, що постійно змінюються. Завдяки цим заходам і контролю витрат «Хенкель» планує мінімізувати вплив зростання цін на сировину на свій прибуток.
Цей документ містить прогнозну звітність на основі поточних оцінок та
припущень, яка зроблена корпоративним управлінням компанії Henkel AG & Co.
KGaA. Для прогнозної звітності
характерним є використання таких слів, як очікують, мають намір,
планують, передбачають, припускають, сподіваються, оцінюють, передбачають,
прогнозують тощо.
Такі ствердження в будь якому разі не повинні сприйматися як такі, що є точними. Подальше виконання та досягнення результатів компанією Henkel AG & Co. KGaA та її представництвами залежить від багатьох ризиків та невизначеностей, тому вони можуть значно відрізнятися від прогнозної звітності. Багато з цих чинників поза межами контролю компанії Henkel, і їх неможливо точно визначити заздалегідь, наприклад, майбутнє економічне становище, діяльність конкурентів та інші фактори, типові для ринку. «Хенкель» не планує робити оновлення прогнозної звітності.
За додатковою інформацією, будь ласка,
звертайтеся до:
Тетяна Василенко Менеджер з корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні
«Хенкель Україна», Тел.: +38 044 569 96 00 Факс: +38 044 569 96 01 e-mail: [email protected] |
Євгеній Качалін Старший керівник ПР-проектів компанії «Хенкель» в Україні
The PBN Company Тел.: +38 044 586 63 50 Факс: +38 044 586 63 51 e-mail: [email protected] |