Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[264] «Хенкель» продовжує демонструвати впевнене зростання в третьому кварталі 2011 року

09.11.2011 | Ринки і торгівля, Україна

·        Обсяг продажів збільшився на 1,7% до 4 028 млн. євро (органічне зростання на 6,5%)

·        Скоригований* операційний прибуток збільшився на 4,7% до 541 млн. євро

·        Скоригована* рентабельність обороту (маржа EBIT) зросла на 0,4 процентного пункту до 13,4%

·        Усі сектори бізнесу продемонстрували значне зростання рентабельності

·        Скоригований* прибуток на одну привілейовану акцію (EPS) зріс на 6,3% до 0,85 євро

·        Регіони росту знову продемонстрували двозначні показники зростання (показник органічних продажів збільшився на 10,9%)

 

«Компанія «Хенкель» продовжує демонструвати впевнене зростання у третьому кварталі, незважаючи на складну ринкову ситуацію. Ми досягли високих показників органічного зростання продажів та знову перевершили середні результати на наших ринках, – зазначив Голова Правління «Хенкель» Каспер Рорстед. – Усі наші бізнес-підрозділи зробили значний внесок у це досягнення, а завдяки двозначним показникам зростання в регіонах росту компанії ми довели частку загальних продажів на цих ринках до 43%. Незважаючи на підвищення цін на сировину, ми збільшили свою прибутковість в усіх напрямках діяльності".

 

На 2011 фінансовий рік пан Рорстед дав такий прогноз: «Економічна ситуація залишається складною. Окрім жорсткої конкуренції та підвищення цін на сировину, криза робить ситуацію на ринках Єврозони ще більш невизначеною. Усупереч цим факторам ми й надалі адаптуватимемо наші структури, щоб швидше та гнучкіше реагувати на зміни на наших ринках і підтримувати жорсткий облік витрат». «Хенкель» також має більші очікування щодо органічного зростання продажів у 2011 році: «Ми передбачаємо органічне зростання продажів на 5-6%. Згідно з нашим попереднім прогнозом, ми плануємо зростання скоригованої рентабельності обороту приблизно до 13%, а скоригованого прибутку на одну привілейовану акцію – приблизно на 10%», – додав пан Рорстед.

 

Продажі «Хенкель» у третьому кварталі 2011 року зросли до 4 028 млн. євро, що на 1,7% більше у порівнянні з аналогічним кварталом попереднього року. Після коригування з урахуванням курсів іноземних валют показник продажів покращився на 5,7%. Показник органічних продажів, тобто продажів із поправкою на вплив курсів іноземних валют і придбання/продаж активів, знову показав значне зростання і становить 6,5%.

 

Такі досягнення стали можливими завдяки внеску усіх 3 бізнес-підрозділів. Підрозділ «Миючі та чистячі засоби» зафіксував зростання органічних продажів на рівні 3,8%, досягнутому завдяки підвищенню цін. Підрозділ «Косметика і засоби особистої гігієни» знов продемонстрував хороший результат завдяки значному зростанню обсягів продажів, досягнувши показника органічних продажів у 5,6%. Підрозділ «Клейові технології» також значно перевищив результат успішного третього кварталу 2010 року з показником органічного зростання продажів на рівні 8,7%, досягнутому завдяки підвищенню цін і обсягів продажів. Таким чином, компанії «Хенкель» вдалося вкотре збільшити свою частку на світовому ринку за всіма трьома напрямками бізнесу.

 

З поправкою на разові прибутки, разові витрати та витрати на реструктуризацію скоригований операційний прибуток збільшився на 4,7%, з 517 до 541 млн. євро, завдяки внеску усіх трьох бізнес-підрозділів. Операційний прибуток досяг рівня 451 млн. євро (501 млн. євро у третьому кварталі 2010 року).

 

Незважаючи на вплив зростаючих цін на сировину та упаковку, скоригована рентабельність продажів (маржа EBIT) виросла на 0,4 процентного пункту, з 13,0% до 13,4%. Рентабельність продажів склала 11,2%, порівняно з 12,7% за аналогічний період попереднього року.

 

Показники роботи бізнес-підрозділів у січні-вересні 2011 року

 

За перші дев’ять місяців 2011 фінансового року компанія «Хенкель» підвищила продажі порівняно з аналогічним періодом минулого року на 3,9%, що у грошовому еквіваленті складає 11 804 млн. євро. Після коригування з урахуванням курсів іноземних валют показник продажів збільшився на 6,2%. Показник органічних продажів, у свою чергу, досяг 6,6%, істотно перевершивши показник аналогічного періоду попереднього року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 8,0% (із 1 414 до 1 528 млн. євро). Цей позитивний розвиток став можливим, зокрема, завдяки внеску підрозділів «Косметика і засоби особистої гігієни» і «Клейові технології». Операційний прибуток (EBIT) збільшився на 5,5% – із 1 344 до 1 418 млн. євро. Скоригована рентабельність продажів (маржа EBIT) покращилася з 12,4% до 12,9%. Номінально рентабельність продажів зросла з 11,8% до 12,0%.

 

Показники роботи бізнес-підрозділів у третьому кварталі 2011 року

 

Бізнес-підрозділ «Миючі та чистячі засоби» підвищив показник органічних продажів на 3,8%. Тенденція позитивного ціноутворення у другому кварталі була прискорена завдяки зростанню органічних продажів у третьому кварталі за рахунок змін на ціни. Незважаючи на незначний спад на відповідних ринках, обсяги продажів залишилися на рівні аналогічного кварталу попереднього року. Номінальні продажі становили 1 110 млн. євро порівняно з 1 123 млн. у третьому кварталі минулого року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 1,6% до 155 млн. євро. Скоригована рентабельність продажів підвищилася на 0,4 процентного пункту до 14,0%. Третій квартал знову відзначився високими цінами на сировину, але завдяки підвищенню відпускних цін та постійним заходам щодо зниження вартості та підвищення ефективності виробничого та постачального процесів, бізнес-підрозділ успішно компенсував негативний вплив від зростання цін на сировину на валовий прибуток. Прибуток від продажів, у свою чергу, збільшився за рахунок скорочення витрат. Операційний прибуток склав 125 млн. євро порівняно з 139 млн. євро у третьому кварталі минулого року.

 

У третьому кварталі підрозділ «Косметика і засоби особистої гігієни» знову відзначився зростанням. Як і в попередніх кварталах, органічне зростання продажів значно перевищило показники на відповідних ринках, сягнувши 5,6%. Незважаючи на складну економічну ситуацію та жорстку конкуренцію, цей бізнес-підрозділ збільшив свою частку ринку. Хоча ціни були трохи нижчими, ніж в аналогічний період попереднього року, органічному зростанню сприяло суттєве збільшення обсягів та комплексна інноваційна програма. Продажі досягли 860 млн. євро, що на 1,9% перевищує відповідний показник попереднього року. Скоригований операційний прибуток збільшився на 7,0% до 123 млн. євро, а рентабельність продажів піднялася на 0,7 процентних пункти, досягнувши нового рекорду – 14,3%. Подальше поліпшення маржі було зумовлено виконанням заходів із зниження витрат і підвищення ефективності. Стійко високі ціни на сировину та упаковку могли бути частково відшкодованими. Операційний прибуток склав 111 млн. євро порівняно з 113 млн. євро в аналогічному періоді попереднього року.

 

У третьому кварталі 2011 року бізнес-підрозділ «Клейові технології» знову значно випередив показники відповідних ринків, органічно збільшивши продажі на 8,7% порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Цей позитивний розвиток був зумовлений як збільшенням обсягів, так і успішно реалізованим підвищенням цін. У номінальному вимірі продажі зросли на 3,9%, сягнувши 2 020 млн. євро, що вперше перевищує 2 мільярди євро у кварталі. Скоригований операційний прибуток знову значно покращився порівняно з показниками аналогічного кварталу попереднього року – на 8,6% до 291 млн. євро. Як результат, скоригована рентабельність продажів також підвищилася на 0,6 процентних пунктів до показника 14,4%. Крім того, помітно й суттєве підвищення цін на сировину та упаковку, що, втім, значною мірою компенсовано загальним підвищенням цін у бізнес-секторі, а також скороченням витрат та підвищенням ефективності. Операційний прибуток досяг 254 млн. євро, порівняно з 268 млн. євро у третьому кварталі минулого року.

 

Регіональні показники

 

У висококонкурентному середовищі регіону Західної Європи продажі органічно збільшилися на 3,8% до 1 422 млн. євро. Органічне зростання склало також 3,8%. Основним рушієм зростання в цьому регіоні стали показники Німеччини. Незважаючи на загострення фінансової кризи у Південній Європі, показники Італії також були позитивними. Продажі у Східній Європі збільшилися на 4,2% до 775 млн. євро. Органічне зростання було навіть вищим, сягнувши 10,3%. Таких показників досягнуто завдяки діяльності компанії на ринку Туреччини та збільшеннню продажів клеїв у Росії. Попри політичну нестабільність в окремих країнах Африки/Близького Сходу, за рахунок продажів клеїв компанії, все ж, вдалося досягнути органічного зростання у 13,1%. Продажі в регіоні склали загалом 237 млн. євро порівняно з 229 млн. євро за аналогічний період попереднього року. Рівень продажів у Північній Америці зменшився на 4,6% до 699 млн. євро – головним чином, унаслідок негативного впливу коливань обмінного курсу іноземних валют. Тим не менш, органічно продажі виросли на 4,0% усупереч млявим настроям споживачів, що нині домінують у США.

 

У Латинській Америці зафіксовано збільшення продажів на 5,4% до 273 млн. євро. Органічне зростання досягло 11,0%, за рахунок показників Мексики та Венесуели. У Азійсько-Тихоокеанському регіоні зафіксовано зростання продажів на 1,2% до 586 млн. євро, незважаючи на те, що Японія відзначилася зниженням показників. Органічні продажі в регіоні зросли на 7,6%, переважно за рахунок двозначних відсоткових показників росту, що їх демонстрували Китай та Індія.

 

Збільшення продажів вкотре забезпечили регіони росту в Східній Європі, Африці, на Близькому Сході, в Латинській Америці та в Азії (крім Японії). Продажі збільшилися на 3,4% до 1 713 млн. євро. Органічне зростання досягло рівня 10,9%, продовжуючи триматися на рівні двозначних відсоткових показників. Особливо значний внесок у цей результат зробили бізнес-підрозділи «Клейові технології» та «Косметика і засоби особистої гігієни». Частка продажів, яку забезпечили регіони росту, досягла 43% порівняно з минулорічним показником у 42%.

 

Прогноз продажів та прибутків на 2011 р.

 

З огляду на хороші показники перших трьох кварталів року, компанія «Хенкель» впевнена, що їй знову вдасться перевершити показники органічного росту на відповідних ринках. Сьогодні компанія очікує ріст органічних продажів у діапазоні від 5 до 6% (до цього – в межах 5%). «Хенкель» підтверджує свої прогнози щодо скоригованої рентабельності обороту (EBIT) на рівні близько 13% (у 2010 році – 12,3%) та збільшення скоригованого прибутку на привілейовану акцію приблизно на 10%. У своїх прогнозах «Хенкель» керується зростанням власних відпускних цін і постійною адаптацією власних структур до ринкових умов, що постійно змінюються. Завдяки цим заходам і контролю витрат «Хенкель» планує мінімізувати вплив зростання цін на сировину на свій прибуток.


Цей документ містить прогнозну звітність на основі поточних оцінок та припущень, яка зроблена корпоративним управлінням компанії Henkel AG & Co. KGaA. Для прогнозної звітності  характерним є використання таких слів, як очікують, мають намір, планують, передбачають, припускають, сподіваються, оцінюють, передбачають, прогнозують тощо. 

Такі ствердження в будь якому разі не повинні сприйматися як такі, що є точними. Подальше виконання та досягнення результатів компанією Henkel AG & Co. KGaA та її представництвами залежить від багатьох ризиків та невизначеностей, тому вони можуть значно відрізнятися від прогнозної звітності. Багато з цих чинників поза межами контролю компанії Henkel, і їх неможливо точно визначити заздалегідь, наприклад, майбутнє економічне становище, діяльність конкурентів та інші фактори, типові для ринку. «Хенкель» не планує робити оновлення прогнозної звітності.


За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся до:

 

Тетяна Василенко

Менеджер з корпоративних комунікацій

компанії «Хенкель» в Україні

 

«Хенкель Україна»,

Тел.:  +38 044 569 96 00

Факс: +38 044 569 96 01

e-mail: [email protected]

Євгеній Качалін

Старший керівник ПР-проектів

компанії «Хенкель» в Україні

 

The PBN Company

Тел.:  +38 044 586 63 50

Факс: +38 044 586 63 51

e-mail: [email protected]

 

Коментувати
Facebook ::

The PBN Company

The PBN Company – ведущая международная компания в области стратегических коммуникаций, специализирующаяся на развивающихся рынках стран СНГ.

Контактна особа: Ирина
Телефон: 586 63 50
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії


Найновіші релізи