Протягом всього квітня тисячі українських студентів отримали можливість поповнити свій мобільний на 5 або цілих 50 гривень в обмін на упаковку хрумких крекерів TUC!
Ідея та реалізація цієї молодіжної акції для ТМ TUC належать агенції маркетингових комунікацій Euro RSCG 4D (Україна). Креативна команда відправила спеціально одягнених у «пачки» TUC промоутерів до університетів країни. Згідно з вигаданим салоганом «Втамуй голод свій та свого мобільного» кожен, хто обміняв упаковки від придбаних крекерів на виграшні скретч-картки, міг за допомогою інструкцій одразу поповнити свій мобільний рахунок на заявлену суму.
Наталія Морозова, директор Euro RSCG 4D:
«Ні для кого не секрет, що серед активних юзерів мобільних телефонів – велика кількість молодих людей, зокрема студентів вузів. І для більшості з них поповнення рахунку так само важливо, як, скажімо, перекусити. Ми вирішили поєднати ці обидва явища. Так з’явилась ідея 2 в 1 – «Втамуй голод свій та свого мобільного»».
Ірина Ткаченко, бренд-менеджер TUC:
«Головний меседж нашої акції – донести до споживачів, що TUC прекрасно підходить для втамування легкого голоду будь-де і будь-коли. Запропонована ідея Euro RSCG 4D дуже влучно та цікавим чином відобразила поставлене завдання. Ми віримо, що ця кампанія допоможе нам збільшити лояльність молоді до бренда та зробити TUC улюбленим снеком студентів».