Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[209] Підкуп та адмінресурс - основні складові типової кампанії у мажоритарному окрузі

06.08.2012 | Політика, Україна

Учасники круглого столу "Технології підвищення мотивації виборців. Оцінка ефективності, варіанти протидії", політики, політтехнологи та політичні оглядачі, прийшли до висновку, що основними елементами цьогорічної парламентської виборчої кампанії, у рамках одномандатних мажоритарних округах, є підвищення мотивації виборців (підкуп) та адміністративний ресурс.

Саме цим пояснюється досить слабка репрезентативність опозиції у якості кандидатів на рівні мажоритарних виборів. Про це зокрема сказав заступник Директора Агентства моделювання ситуацій Олексій Голобуцький: "Як об’єднана опозиція, так і УДАР - роблять ставку насамперед на вибори за пропорційною системою. Опозиція судячи з усього реально перелякалася адміністративного ресурсу і фактично "злила" мажоритарну складову виборів. Ефективних, здатних на перемогу мажоритарників у опозиції явно не вистачатиме для формування більшості у наступному парламенті".

 На думку Голови КВУ Олександра Черненка адміністративний ресурс сьогодні є досить важливим чинником, але не основним. Не менш важливим є сьогодні технології із підвищення мотивації виборів. Більшість кандидатів, які претендують на серйозний результат намагаються реалізувати увесь спектр технологій, у тому ж числі із використанням адмінресурсу і підкупу виборців.

У той же час, кандидат у депутати по одномандатному мажоритарному (№97 Бровари, Київська область) Павло Різаненко, підтриманий партією УДАР, висловив припущення, що сьогодні цілком реально ефективно протидіяти скупці голосів. "Справді, у нас на окрузі влада вже сьогодні застосовує як адмінресурс, так і підкуп виборців. Моя практика засвідчує, що це два боки однієї медалі. У той же час, український виборець сьогодні є досить грамотним, для того, аби не купуватися на такі примітивні технології. Принаймні наша тактика дії доводить, що протидіяти підкупу - цілком реально. Більше того, ми ініціюватимемо створення об’єднання на рівні політичних партій, громадських організацій, окремих кандидатів у депутати з метою поширення досвіду боротьби із деструктивними виборчими технологіями. Сподіваюся, що нас підтримають у цьому і наші колеги експерти, і Комітет виборців, і ЗМІ. Оскільки саме надання публічності таким неадекватним діям є основним механізмом протидії".

 Кандидат по одномандатному в.о. №110 (Алчевськ, Антрацит, Луганська область) Артем Саліхов зазначив, що головною проблемою скупки голосів є відсутність іншої зрозумілої для виборця мотивації. "Задумайтесь - чому виборець готовий брати хабарі від політиків, користатися цією примітивною системою товар-послуга-товар у політиці. Тому що інших критерії оцінки у нього немає. Немає ідеології, немає принциповості, немає відповідальності. За великим рахунком, купити можна тільки деідеологізованого виборця. Спробуйте купити бабушку-пенсіонерку із червоними прапором у нас у Луганську, або ветерана УПА десь на Галичині! Політики мають вести відповідальну політичну діяльність та конструктивну політичну дискусію. Коли вона буде основним мірилом ефективності роботи політиків, а не обсяг проднаборів, тільки тоді можна буде говорити про неефективність таких технологій".

Також у ході роботи круглого столу експертам запропонували заповнити анкету, щодо специфіки роботи у мажоритарних округах. Зокрема, переважна більшість інтерв’юерів зазначили, що мажоритарна складова виборів опозицією на цьому етапі здебільшого програна. При цьому, найбільш ефективними технологіями експерти та самі кандидати вважають: адмінресурс, безпосереднє спілкування з виборцями (від дверей до дверей) та підвищення мотивації виборців. Думки учасників круглого столу розділилися щодо наявності ефективних механізмів протидії деструктивних виборчим технологіям (адмінресурсу та підкупу виборців). Третина опитаних вважають, що сьогодні цьому протидіяти неможливо. Натомість 2/3 вважають, що адмінресурс та підкуп виборців не є технологіями, проти яких не можливо працювати.

 Також більшість експертів сходяться на думці, що прихід депутатів-мажоритарників сприятиме певному оновленню політичної системи в Україні. При цьому рівень залежності їх від влади залишається меншим ніж депутатів, обраних за партійними списками. 

Довідка.

Круглий стіл "Технології підвищення мотивації виборців. Оцінка ефективності, варіанти протидії" був проведений у рамках спільного проекту Агентства моделювання ситуацій та ІА "Українські новини" 2 серпня. У його роботі взяли участь кандидати у депутати, політичні оглядачі ЗМІ, політологи та політтехнологи. Зокрема: Олексій Голобуцький, заступник директора, Агентство моделювання ситуацій, Ярослав Павловський, заступник директора, Інститут інформаційного суспільства, Валерій Гончарук, керівник департаменту виборчих технологій, Агентство моделювання ситуацій, Олександр Черненко, голова Комітету виборців України, Володимир Цибулько, політичний експерт, Анатолій Луценко, директор, "GMT group", Павло Різаненко, кандидат в депутати, Бровари, Київська обл., Артем Саліхов, кандидат в депутати, Алчевськ-Антрацит, Луганська обл., Ольга Лень, головний редактор "Newsru.ua" та інші.

--

За додатковою інформацією звертайтесь:

Олександра Старобор 

(керівник прес-центру ІнА "Українські Новини")

(050) 445-36-58

[email protected]


Коментувати
Facebook ::

ПРЕСС-ЦЕНТР ИнА "Українські Новини"

ПРЕСС-ЦЕНТР ИнА
Пресс-центр действует с мая 2006 года в структуре агентства. И оснащенный всем необходимым оборудованием для проведения различных мероприятий: пресс-конференций, презентаций, круглых столов, семинаров и тренингов. Пресс-центр ИнА «Українські Новини» является одной из самых  посещаемых   медийных  площадок Украины, где проходит огромное количество пресс-мероприятий   с участием высокопоставленных представителей государственного аппарата, частного бизнеса и общественно-политических объединений Украины, а также зарубежных гостей нашего государства.

Контактна особа: Александра Старобор (руководитель пресс-центра)
Телефон: 494-31-65
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії



Найновіші релізи