Присутність на виставці - це гарна можливість демонстрації досягнутих ділових успіхів, ефективна рекламна акція, спосіб знайти нових партнерів і клієнтів, укласти нові контракти, оцінити конкурентів і останні тренди на ринку, визначити своє положення. Якщо говорити про регулярність проведення міжнародних заходів, то виставки і ярмарки в багатьох галузевих напрямках бізнесу проходять доволі часто.
За словами експертів
компанії Eurolite-Tour, це можуть бути поїздки, фахівців з України в закордонні
відрядження для участі у виставках по цікавій їх професійної тематики та обміну
досвідом з колегами з інших країн. Слід зазначити, що компанія Eurolite-Tour
значно розширює список ділових турів на міжнародні виставки не тільки в країнах
Європейського Союзу, але й в інших країнах світу.
На думку директора компанії
Eurolite-tour Костянтина Колко, окрім традиційного набору послуг, які
пропонують безліч українських туристичних компаній, Eurolite-tour дає
можливість клієнтові самостійно обирати не тільки культурну програму та
проведення дозвілля, але і допоможе з ідеями як відкрити свій власний бізнес та
успішно відкрити підприємство за
кордоном.