Люди часто реагують на зміни. А коли вони на краще, то суспільство особливо відноситься з пересторогою, очікуючи на те, що десь приховані підводні камені. Вони змирилися, що їх виснажують довжелезними чергами, по декілька разів направляють з одного кабінету в інший і вже звикли бути не почутими. Але на щастя, все ж таки вдається ламати цю систему та застарілі стереотипи. Підтвердженням цьому є відгуки клієнтів, які відвідують ЦОПП Голосіївського району. Люди радіють тому, що в залах сумлінно працюють консультанти-модератори, які завжди готові роз’яснити до кого і з яким питанням звернутися.
Ще однією приємністю стало те, що наші клієнти мають змогу зробити ксерокс чи отримати бланки абсолютно безкоштовно. Відвідувачі висловлюють слова подяки та діляться враженнями один з одним, про перебування у центрі. А найчастіше у книзі відгуків та пропозицій платники податків відзначають відділ взаємодії зі ЗМІ, який знаходиться у 101 кабінеті. Тут працює висококваліфікований персонал, який готовий відгукнутися і допомогти Вам. Тут Вам дадуть відповіді на всі Ваші запитання і зроблять все можливе, щоб Ви залишились задоволеними.
Один із відвідувачів порівняв зміни, які відбулися з відомою казкою Г.Х Андерсона про гидке каченя. Також зворотній зв’язок з клієнтами встановлено не лише в письмовій формі, а й у розмовах з ними. Ось приміром можемо процитувати одну з відвідувачок відділу взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю:
Ірина «Днями я звернулася до податкової інспекції Голосіївського району. Мені потрібна була консультація про декларування доходів. Зайшовши у кабінет №101, перше, що кинулося у вічі – це привітна та дружня атмосфера в колективі, що є не мало важливим! Ну, і звичайно, я отримала усі відповіді на свої запитання, у повній мірі!»