Протягом 2012 року на телефонний сервіс із зауваженнями щодо роботи ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС звернулось 45 громадян. Лідируюче місце серед проблемних питань, які стали причиною дзвінка на «Пульс податкової» були скарги на дії (бездіяльність) працівників – 20 заяв. Проблеми при отриманні довідок виникли у 13 платників. 10 громадян звернулись через проблеми або відмови прийняти податкову звітність. Незадоволеними наданням податкової консультації залишились 2 заявника.
Усі платники залишились задоволеними своїми зверненнями, оскільки 100% питань були вирішені у день надходження заяви. Таке оперативне реагування доводить те, що сервіс є корисним для громадян, оскільки ефективно вирішує будь-які суперечливі ситуації.
Скористатися перевагами, які надає «Пульс податкової» можуть всі громадяни, права яких були порушені податківцями. Варто зателефонувати на номер 284-00-07, залишити оператору своє зауваження та чекати зворотного зв’язку. Будьте певні, протягом години Вам зателефонують представники податкового органу, на який Ви скаржились, аби повідомити про результат розгляду повідомлення.
ДПІ у Голосіївському районі м. Києва ДПС