Малий та середній бізнес є основою економік більшості країн Східної Європи і має великий потенціал зростання в нашій країні. Проте фірми та підприємства, що представляють малий бізнес, як ніхто інший, потребують підтримки для свого розвитку. Для них важлива наявність стабільного фінансового партнера, який би сприяв їх зростанню. Саме тому, КРЕДОБАНК визначив одним із своїх стратегічних пріоритетів надання якісних банківських продуктів для підприємств малого та середнього бізнесу. Комплексне обслуговування, прості та зрозумілі процедури надання кредитів та індивідуальний підхід до забезпечення потреб кожного клієнта лягли в основу нової програми роботи банку з малим бізнесом.
– Ми розуміємо, що представники малого і середнього бізнесу найчастіше не мають у своїй структурі окремої фінансової служби, а тому очікують від банку зручних та прозорих умов отримання фінансових ресурсів. Тому 2012 рік наш банк присвятив створенню нових та адаптації діючих банківських кредитних процедур до потреб клієнтів з сегменту малого бізнесу, – розповідає Перший Заступник Голови Правління КРЕДОБАНК Марцін Куксіновіч. – Ми створили спеціалізовану модель фінансування потреб малого та середнього бізнесу. Банк пропонує підприємствам ряд кредитних продуктів, які розроблені аби забезпечити потреби та очікування клієнтів на різних етапах розвитку їх бізнесу. Першими результатами запропонованих клієнтами змін стало те, що у 2012 році обсяг продажу кредитів представлених малому та середньому бізнесу збільшився вдвічі порівняно з попереднім роком.
– Така активна співпраця з підприємствами МСБ свідчить, що наші продукти затребувані на ринку і будуть цікаві клієнтам і у новому році. У 2013 році ми плануємо видати щонайменше 500 млн. грн. нових кредитів клієнтам малого бізнесу, – підкреслив Марцін Куксіновіч.
Оскільки сьогодні клієнтів малого та середнього бізнесу цікавить оптимізація витрат, КРЕДОБАНК запропонував їм нестандартну модель розрахунково-касового обслуговування під назвою «Ціновий план». Згідно цієї моделі клієнт самостійно може обирати набір банківських послуг із врахуванням того, наскільки активно він планує проводити свої бізнес-операції. Свідченням ефективності цінових планів є те, що протягом півроку після їх впровадження в Банку понад 50% активних клієнтів Банку перейшли на цю модель обслуговування.
Ми розуміємо, що лише відносини з клієнтами, які побудовані на довірі та наданні фахових консультацій, можуть бути довготривалими. Тому нашою метою не є отримати значний одноразовий дохід від співпраці з нашими клієнтами. Ми прагнемо протягом тривалого часу надавати їм якісні послуги за оптимальну ціну. Для нас важлива лояльність наших клієнтів, оскільки найкращим джерелом залучення нових клієнтів є рекомендація тих, що вже співпрацюють з банком, - підкреслив Марцін Куксіновіч.