Одним із проявів демократизму суспільства і держави є захист законних інтересів громадян а також реалізація їх права на звернення. Стаття 40 Конституції України визначає право осіб та громадян направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
У системі органів, що забезпечують реалізацію прав громадян на звернення, є зокрема і орган державної податкової служби. До ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві з січня 2013 року надійшло 62 письмових звернення громадян, що на 43 звернення більше, ніж за відповідний період 2012 року.
Переважна кількість заяв обумовлена порушенням трудових відносин між роботодавцями та їх співробітниками. Громадяни звертаються до податкового органу із клопотаннями про захист своїх прав та інтересів. Значна кількість звернень пов’язана із повідомленням громадян про порушення їх прав, пов’язаних із недотриманням вимог Податкового Кодексу України суб’єктами господарювання.
Усі звернення розглянуті у терміни, передбачені Законом України «Про звернення громадян». Факти не надання відповідей не зафіксовані.
ДПІ Голосіївського району ГУ Міндоходів у м. Києві