Такі зміни запропоновані фахівцями Міндоходів в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.
Ці новації сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Оскільки використання цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайн сервісами Міндоходів, в тому числі і можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді, а також надсилати «електронкою» звітність з єдиного соціального внеску.
Ознайомитися з проектом постанови «Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року № 903» можна на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/116028.html.
Для довідок щодо отримання безкоштовних електронних ключів потрібно звертатись до відділів реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у м. Києві, які працюють в кожній податковій інспекції столиці:
– ДПІ у Голосіївському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 591-61-30;
– ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 596-60-05;
– ДПІ у Деснянському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 530-04-61;
– ДПІ у Дніпровському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 296-75-66;
– ДПІ у Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 464-05-27;
– ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 201-89-03;
– ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 417-80-21;
– ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 452-35-36;
– ДПІ у Солом’янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 245-91-52;
– ДПІ у Шевченківському районі ГУ Міндоходів у м. Києві – 238-02-29.