-
16.08.2019 | Україна
У серпні завершується бджолярський сезон, і пасічники починають підбивати підсумки. На думку експертів, 2019 рік не був особливо сприятливим для бджільництва – в багатьох областях України примхи погоди порушили медозбір, як мінімум, із двох ключових культур – липи і соняшника.
-
24.07.2019 | Україна
Мережа «Пчелка маркет» розширює горизонти!
-
16.07.2019 | Україна
Натуральні продукти стають все більш популярними в Україні, але найчастіше чіткі критерії, за якими той чи інший продукт можна віднести до натуральних - відсутні. Про те, який мед є натуральним, ми поцікавилися у експертів.
-
16.07.2019 | Україна
Натуральные продукты становятся все более популярными в Украине, но зачастую четкие критерии, по которым тот или иной продукт можно отнести к натуральным – отсутствуют. О том, какой мед является натуральным, мы поинтересовались у экспертов.
-
15.07.2019 | Україна
З метою з'ясування ситуації на ринку Інтернет-торгівлі медом та іншими продуктами бджільництва, в квітні-червні 2019 року ТМ «Знатний Мед» було проведено телефонне опитування* споживачів меду. Питання, зокрема, стосувалися практики купівлі меду через Інтернет і критеріїв вибору продавця.
-
15.07.2019 | Україна
С целью выяснения ситуации на рынке Интернет-торговли медом и другими продуктами пчеловодства, в апреле-июне 2019 г. ТМ «Знатный Мед» был проведен телефонный опрос* потребителей меда. Вопросы, в частности, касались практики покупки меда через Интернет и критериев выбора продавца.
-
15.07.2019 | Україна
С целью выяснения ситуации на рынке и понимания предпочтений украинских потребителей, в апреле-июне 2019 г. ТМ «Знатный Мед» был проведен телефонный опрос потребителей меда. Итоги опроса были озвучены экспертами во время интервью в пресс-студии «Сегодня» 4 июля 2019 г.
-
15.07.2019 | Україна
З метою вивчення ситуації на ринку та розуміння побажань українських споживачів, в квітні-червнч 2019 р. ТМ «Знатний Мед» було проведено телефонне опитування споживачів меду. Підсумки опитування були озвучені під час інтерв’ю у прес-студії «Сегодня» 4 липня 2019 р.
-
25.06.2019 | Україна
Саме під цим гаслом пройшла підтримка повного перезапуску комунікаційної кампанії Нескафе 3в1 дивізіоном маркетингових сервісів AGAMA Communications.
-
14.06.2019 | Україна
Креативний дивізіон AGAMA Communications розробив креативну платформу для запуску нового бренду квасу «Село і люди» від AB InBev Efes Україна.